Skip to main content

South Park: The Fractured But Whole - Kajdany Super-Craiga

Pomagamy jednemu z przyjaciół złapać świnkę morską.

Po ukończeniu prologu, w którym wybrałeś klasę postaci oraz nauczyłeś się robić selfie i korzystać z mapy oraz SZOPstagramu w końcu zyskasz możliwość swobodnego wybierania misji. Aby rozpocząć bieżącą wybierz opcję mapy i zaznacz ją wybierając z listy z lewej strony.

Twoim celem będzie udanie się do domu Super-Craiga, który zostanie zaznaczony na mapie. Idąc w tamtym kierunku natkniesz się na grupę szóstoklasistów, których na razie po prostu omiń.

Namierz chłopaka (1) i pierdnij mu w twarz.

Nieco dalej natkniesz się na chłopaka (Bartlesa) bijącego młodszego ucznia. Przejdź do trybu inspekcji, wyceluj w agresora (obrazek powyżej) i wciśnij klawisz, który pojawi się na ekranie, co spowoduje, że pierdniesz mu w twarz. Podejdź wtedy do niego i uderz go, dzięki czemu rozpoczniesz walkę z przewagą.

Po walce możesz sobie zrobić selfie z chłopakiem, którego obroniłeś. Rusz w lewo i wejdź do brązowego domu, w którym żyje Craig. Po przywitaniu wejdź do domu, po czym skieruj się do piwnicy pod schodami.

Kolejne czynności, dzięki którym złapiesz mysz.

Kolejnym zadaniem będzie złapanie Stripe'a - świnki morskiej Craiga, która mu uciekła. Zacznij od podniesienia kapiszonów (1 na obrazku powyżej). Przejdź do trybu inspekcji, po czyn namierz kratkę (2 na obrazku powyżej) i rzuć w nią kapiszonem dwa razy. Kiedy spadnie pobiegnie w lewo.

Zniszcz pudło (3 na obrazku powyżej), po czym rzuć kapiszonem w pudło z fajerwerkami na stole. Potem przeciągnij kosz z brudami (4 na obrazku powyżej), a na sam koniec pierdnij w stronę kratki wentylacyjne (5 na obrazku powyżej).



W ten sposób ukończysz bieżącą misję. Super-Craig będzie wdzięczny i dołączy do drużyny. Od tej pory będzie wspomagał bohatera w trakcie walk. Przy opuszczaniu domu Craiga natkniesz się na jego ojca, który zleci zadanie dodatkowe o nazwie Projekt yaoi.

Zobacz także