South Park: The Fractured But Whole - misje dodatkowe, cz. 3
Zadania poboczne: Grube gejowskie koty Dużego Geja Ala, Zadzwoń do mnie, Wojny terapeutyczne, Zawsze stawiaj na chaos.
W South Park: The Fractured But Whole oprócz zadań głównych, związanych z kampanią fabularną, możesz również brać udział w misjach pobocznych. Aktywują się w różny sposób - czasami automatycznie, po przejściu odpowiedniego miejsca w kampanii, a innym razem należy odkryć je samemu.
Zadania dodatkowe na obecnej stronie:
- Grube gejowskie koty Dużego Geja Ala
- Zadzwoń do mnie
- Wojny terapeutyczne
- Zawsze stawiaj na chaos
Na liście z zadaniami, która wyświetla się na mapie miasta, są oznaczone kolorem zielonym, w przeciwieństwie do zadań głównych, które zaznaczono na niebiesko. Warto wykonywać misje poboczne, ponieważ oferują różnego rodzaju nagrody oraz możliwość zdobycia przedmiotów i doświadczenia. Pamiętaj, że przy misjach znajduje się liczba pokazująca, jaką moc powinien mieć bohater, aby sprostać zadaniu.
Grube gejowskie koty Dużego Geja Ala
Zadanie rozpoczniesz w trakcie rozmowy z Alem, którego spotkasz przed jego własnym domem leżącym na wschodzie głównej (centralnej) ulicy (0 na mapie poniżej). W trakcie rozmowy Al wyzna, że po mieście rozbiegły się jego koty, którym dokuczają szóstoklasiści. Poprosi, abyś dostarczył je do niego.
Koty znajdują się w różnych częściach miasta, o których na bieżąco będzie informował Al. Aby złapać kota skorzystaj z czasopierda, aby zatrzymać czas i móc podnieść nieruchome zwierzę. Powyżej znajduje się mapa z ich lokalizacją, a poniżej opisy, gdzie konkretnie ich szukać:
- Drzewo (1 na mapie powyżej) - na lewo od kościoła. Cofnij czas, a kot pojawi się na gałęzi. Rzuć w nią petardą, a kiedy zwierzę zleci na dół szybko spauzuj czas i podnieś go.
- Narożnik ulic (2) - stoi na skwerze. Spauzuj czas, aby do niego podejść i go zabrać.
- SoDoSoPa (3) - użyj dwukrotnie pierdkouru, aby dostać się na szczyt wieży z prawej strony. Następnie podejdź do kota stojącego na desce z lewej.
- Centrum handlowe (4) - na prawo od budynku w budowie. Wejdź pod rusztowanie, skorzystaj z pierda pauzującego czas i podnieś kota z prawej.
- Dom Bebe (5) - użyj pierda cofającego czas, a kot pojawi się na drzewie z lewej. Rzuć w gałąź petardą, a kiedy zwierzak zleci szybko spauzuj czas pierdem i podnieś go.
- Droga do Kanady (6) - udaj się na farmę na północnym wschodzie. Natkniesz się na właściciela, który nie będzie chciał przepuścić bohatera. Zatrzymaj czas i przeciągnij wiadro z winogronami z prawej tak, aby zablokować mu drogę. Omiń go i rusz przed siebie. Trafisz do miejsca ze znakiem z napisem Canada. Kot jest na gałęzi z lewej. Zniszcz ją petardą, po czym spauzuj czas i podnieś go.
Po zdobyciu wszystkich sześciu kotów wróć z nimi do geja Ala, od którego otrzymasz nagrodę.
Zadzwoń do mnie
Zadanie aktywuje się po ukończeniu misji głównej o nazwie Setki rąk chaosu, wyjściu ze szkoły i rozmowie z Wnedy. Dziewczyna powie, abyś spotkał się z nią w toalecie na placu zabaw.
Udaj się na miejsce i wejdź do jednej z kabin, gdzie natkniesz się na dziewczynę. Okaże się, że ktoś wyłączył internet w komórce Wendy i poprosi, abyś pomógł rozwiązać jej problem. Skieruj się do budynku D-Mobile znajdującego się przy centralnej uliczce miasta.
Po dotarciu na miejsce okaże się, że kraboludzie przejęli kontrolę nad firmą. Po chwili staniesz się z nimi do walki (obrazek powyżej). Po pokonaniu zwykłych pracowników pojawi się król krabów. Skoncentruj na nim wszystkie ataki, aby szybko się z nim rozprawić, co zakończy pojedynek.
Wojny terapeutyczne
Zadanie aktywuje się automatycznie w trakcie postępów w kampanii fabularnej. Podczas pobytu na mieście odezwie się szkolny psycholog, który poprosi abyś odwiedził go na szkolnej sali gimnastycznej.
Okaże się, że chodzi o sprzeczkę Craiga i Tweeka, którzy nie mogą się dogadać i zgodzili się na terapię pod warunkiem, że w jej trakcie obecny będzie główny bohater. Początkowo należy wysłuchać psychologa, który szybko przejdzie do dość nietypowej formy terapii.
Twoim celem będzie wzięcie udziału w walce z przywołanymi uczniami. Kiedy u wrogów pojawią się posiłki skorzystaj ze specjalnej mocy, aby szybko wyeliminować chociaż część przeciwników. Kiedy rozprawisz się z rywalami misja się zakończy.
Zawsze stawiaj na chaos
Misja rozpocznie się automatycznie podczas kampanii, a konkretnie na początku zadania Jak to wszystko się zaczęło 4: Prolog Omega. Przez telefon odezwie się Butters, który powie, że ma problemy z wynajętymi sługusami, którym nie ma z czego zapłacić. Poprosi, abyś spotkał się z nim przy banku.
Udaj się na miejsce, a na czerwonych cegłach użyj piaszczaki, dzięki czemu będziesz mógł wejść do środka. Na miejscu porozmawiaj z pracownikiem banku, a potem kręć kołem (1 na obrazku powyżej), aby zdobyć fundusze dla Buttersa. Jeśli wylosujesz premię, to możesz z niej skorzystać (2 na obrazku powyżej), dzięki czemu będziesz w stanie szybciej mnożyć wygrane.
- Spis treści: South Park: The Fractured But Whole - Poradnik, Solucja
- Następnie: South Park: The Fractured But Whole - misje dodatkowe, cz. 4
Po zdobyciu funduszy opuśćcie bank. Na ulicy po raz kolejny zostaniecie zaatakowani przez lokalnych wieśniaków. Kiedy się z nimi rozprawisz misja się zakończy.