Skip to main content

South Park: The Fractured But Whole - Narodziny przyjaciela Szopa

Misja główna, w której dowiesz się, jak korzystać z artefaktów.

Zadanie aktywuje się automatycznie po ukończeniu dwóch misji fabularnych: Kajdany Super-Craiga oraz Zderzenie dwóch światów. Kiedy to nastąpi odezwie się Cartman, który powie, abyś przybył do jego kryjówki.

Skieruj się do domu Cartmana na południowym wschodzie miasta i skieruj się do piwnicy. Ponownie będziesz musiał wpisać kod (3, 0, 7). Kiedy to uczynisz rozpocznie się scenka z Erykiem, po której nauczysz się korzystać z artefaktów. Dzięki nim możesz zwiększać możliwości głównego bohatera oraz całej drużyny.

Menu zarządzania artefaktami, które podnoszą statystyki drużyny i głównego bohatera.

Przejdź do zakładki telefonu i wybierz z menu opcje Artefakty. Pojawi się nowe okno, w którym wybierz miejsce na artefakt (1 na obrazku powyżej). Następnie wciśnij klawisz widoczny na ekranie, co spowoduje wyświetlenie zdobytych przez bohatera artefaktów (2 na obrazku powyżej).

Najedź na któryś z nich, a zobaczysz jego:

  • Opis (3 na obrazku powyżej).
  • Statystyki wpływające zarówno na całą drużynę (4 na obrazku powyżej).
  • Statystyki wpływającego na bohatera (5 na obrazku powyżej).
  • Ogólny wskaźnik mocy (6 na obrazku powyżej). Im jest wyższy tym drużyna jest silniejsza.


Nowe artefakty znajdujesz podczas eksploracji świata gry, ale potem będziesz mógł je również tworzyć samemu ze zdobytych elementów. Pamiętaj też, że z czasem otrzymasz możliwość korzystania z większej liczby artefaktów naraz. Jest to związane z wyższym poziomem bohatera. Po nauce korzystania z artefaktów misja zakończy się.

Zobacz także