South Park: The Fractured But Whole - Narodziny przyjaciela Szopa
Misja główna, w której dowiesz się, jak korzystać z artefaktów.
Zadanie aktywuje się automatycznie po ukończeniu dwóch misji fabularnych: Kajdany Super-Craiga oraz Zderzenie dwóch światów. Kiedy to nastąpi odezwie się Cartman, który powie, abyś przybył do jego kryjówki.
Skieruj się do domu Cartmana na południowym wschodzie miasta i skieruj się do piwnicy. Ponownie będziesz musiał wpisać kod (3, 0, 7). Kiedy to uczynisz rozpocznie się scenka z Erykiem, po której nauczysz się korzystać z artefaktów. Dzięki nim możesz zwiększać możliwości głównego bohatera oraz całej drużyny.
Przejdź do zakładki telefonu i wybierz z menu opcje Artefakty. Pojawi się nowe okno, w którym wybierz miejsce na artefakt (1 na obrazku powyżej). Następnie wciśnij klawisz widoczny na ekranie, co spowoduje wyświetlenie zdobytych przez bohatera artefaktów (2 na obrazku powyżej).
Najedź na któryś z nich, a zobaczysz jego:
- Opis (3 na obrazku powyżej).
- Statystyki wpływające zarówno na całą drużynę (4 na obrazku powyżej).
- Statystyki wpływającego na bohatera (5 na obrazku powyżej).
- Ogólny wskaźnik mocy (6 na obrazku powyżej). Im jest wyższy tym drużyna jest silniejsza.
- Spis treści: South Park: The Fractured But Whole - Poradnik, Solucja
- Następnie: South Park: The Fractured But Whole - Powrót czwartoklasistów, Dobra lecimy
Nowe artefakty znajdujesz podczas eksploracji świata gry, ale potem będziesz mógł je również tworzyć samemu ze zdobytych elementów. Pamiętaj też, że z czasem otrzymasz możliwość korzystania z większej liczby artefaktów naraz. Jest to związane z wyższym poziomem bohatera. Po nauce korzystania z artefaktów misja zakończy się.