South Park: The Fractured But Whole - Wezwanie wolności, Złapać Szopa
Zebranie superbohaterów i starcie z Connerem.
Po zakończeniu misji o nazwie Cienka biała linia, w trakcie której docierałeś na posterunek policji i odkrywałeś prawdę związaną z policyjną tajemnicą, bohater wróci do domu i rozpocznie się kolejna misja o nazwie Wezwanie wolności. Po przebudzeniu się wyjść z łóżka, a potem przejdź przez drzwi z lewej.
Trafisz na korytarz, który będzie cały we krwi. Udaj się na dół i skieruj się do kuchni, gdzie krwi będzie jeszcze więcej. Opuść pomieszczenie i wejdź do salonu z prawej. Zbliż się do telewizora i wysłuchaj informacji. Następnie wyjdź z domu i zacznij iść po mieście. Po chwili odezwie się Mysterion, który powie, aby wszyscy superbohaterowie spotkali się u Kumpli wolności w domu Tokena na północy miasta.
Przed wejściem na teren posesji odezwie się Classi, która podziękuje za rozprawienie się z szefem policji. W nagrodę będziesz mógł kilkakrotnie zadzwonić do Classi, dzięki czemu wspomoże drużynę podczas walki.
Po wejściu do posiadłości Tokena skieruj się do piwnicy, gdzie odbywa się zebranie (obrazek powyżej). W jego trakcie okaże się, że ktoś zniszczył plany Timmy'ego oraz porwał rodziców Nowego. Po zakończeniu scenki misja również dobiegnie do końca.
Misja główna: Złapać Szopa
Po zakończeniu misji głównej o nazwie Wezwanie wolności oraz po scence z superbohaterami, główna postać będzie mogła korzystać z mocy wszystkich klas, również tych, których nie odblokował wcześniej. Wejdź po schodach na górę i wyjdź na zewnątrz.
Kiedy to uczynisz odezwie się Conner, który zleci pierwsze zadanie - masz je wykonać, jeśli chcesz, aby rodzice Nowego przeżyli. Najpierw należy udać się do kawiarni (Tweek Bros Coffee) na wschód od domu Tokena.
Po wejściu do kawiarni zlokalizuj faceta w czerwonej koszuli pijącego kawę przy barze i zacznij z nim rozmowę. W jej trakcie zadzwoni Conner, który przedstawi zagadkę dla bohatera związaną z pewnym miejscem. Opuść kawiarnię i przygotuj się do walki na ulicy.
Zostaniesz zaatakowany przez kraboludzi, ninja, wiesniaków, kelenerkę oraz szóstoklasistę (obrazek powyżej). W miarę możliwości postaraj się szybko wyeliminować przeciwników z prawej strony pola bitwy, a potem zaatakuj tych z lewej. Podczas walki warto korzystać z ataków obszarowych, żeby od razu zadawać obrażenia większej ilości wrogów.
Po walce udaj się na północny zachód miasta, do sklepu z bronią Jimbo. To właśnie jest miejsce, o którym wspominał Conner. Po wejściu do środka zrób selfie z człowiekiem przy ladzie. Po uczynieniu tego Conner zada kolejną zagadkę. Tym razem będzie chodziło o plac zabaw, na który się udaj.
Podejdź do kobiety stojącej przy ławce na dole od boiska. Porozmawiaj z nią i zrób selfie. Po chwili odezwie się Wendy, która powie, że namierzyła Connera w Ośrodku kultury w południowo-zachodniej części miasta - udaj się tam.
Po wejściu do środka odbędzie się scenka z Cartmanem i Mitchem Connerem, po której dojdzie do walki. W jej trakcie:
- Staraj się atakować Connera (Cartmana) najsilniejszymi umiejętnościami. Dobrze sprawdzają się różnego rodzaju efekty, takie jak krwawienie, wstrząsy elektryczne czy obrzydzenie.
- Przygotuj się na to, że Conner będzie oszukiwał i zapewniał swoim atakom dodatkowe efekty. Nic nie możesz na to poradzić.
- Jeśli przeciwnik skorzysta z tarczy odbijającej ciosy, to zaprzestań ataków lub wykonuj takie, które zabierają mało energii, ponieważ zostaną odbite to postaci, która je wykonuje.
- W pewnej chwili na dole ekranu pojawi się wskaźnik czasu (1 na obrazku powyżej), ładujący się przy każdej turze. Nie dopuszczaj do jego załadowania, ponieważ spowoduje to, że Conner zyska dodatkową turę.
- Spis treści: South Park: The Fractured But Whole - Poradnik, Solucja
- Następnie: South Park: The Fractured But Whole - Wielodupność doktora Mephesto
Po uporaniu się z przeciwnikiem rozpocznie się scenka, po której udaj się do bazy superbohaterów (dom Tokena), gdzie odbędą się tortury Cartmana. Jedz kolejne rzeczy podane na tacy, a potem korzystaj z pierdów. Po zdobyciu informacji misja zakończy się.