Spada sprzedaż gier Disney Interactive
Słaby III kwartał fiskalny - z powodu braku premier.
W trzecim kwartale fiskalnym tego roku, odznaczającym się brakiem większych premier, Disney Interactive zanotowało spadek sprzedaży o 7 procent, a strata operacyjna wynosiła 183 mln dol. Cała korporacja radzie sobie jednak dobrze.
Oddział odpowiedzialny za gry wideo był jedyną częścią firmy, która zanotowała straty. Disney wymiania brak premier na konsolach i słabnące zainteresowanie grami społecznościowymi jako przyczyny słabszych wyników.
Choć nie podano żadnych prognoz finansowych, Disney Interactive może niedługo znacząco poprawić wyniki finansowe, dzięki premierze Disney Infinity, wraz z zestawami figurek, bazującymi na wielu popularnych licencjach filmowych.
Drugi oddział, który zanotował spadek sprzedaży w porównaniu z analogicznym kwartałem ubiegłego roku, to Disney Studio Entertainment. Choć wydano hity, takie jak Iron Man 3 i Monsters University, nie udało się dorównać The Avengers z ubiegłego roku.
Łącznie korporacja Disney zanotowała 1,85 mld dol. zysku w III kwartale fiskalnym.