Spada zainteresowanie World of Warcraft
Ale Activision radzi sobie lepiej od oczekiwań w III kwartale fiskalnym.
Liczba abonentów World of Warcraft spadła o kolejne 100 tys. w trzy miesiące - do poziomu 7,6 mln. Produkcja Blizzarda nadal jest jednak najpopularniejszym MMO na świecie, a Activision poradziło sobie w III kwartale fiskalnym lepiej od oczekiwań.
Amerykański wydawca opublikował wyniki mówiące o 691 mln dolarów przychodów, podczas gdy oczekiwano 635 mln. Korzystnie na rezultaty finansowe wpłynęła również sprzedaż Skylanders: Giants oraz Call of Duty: Black Ops 2.
Dowiedzieliśmy się także, że Diablo 3 rozeszło się na całym świecie w liczbie ponad 14 mln egzemplarzy, a StarCraft 2: Heart of the Swarm było najpopularniejszą produkcją na PC w Stanach Zjednoczonych w pierwszych dziewięciu miesiącach 2013 roku.
Activision jest obecnie zadłużone na 4,75 miliarda dolarów - wynik wykupu własnych akcji od francuskiego koncernu Vivendi.
Wczoraj informowaliśmy, że najnowsze Call of Duty: Ghosts w jeden dzień wygenerowało przychody na poziomie miliarda dolarów.