Skip to main content

Spider-Man 2 - Kłopoty z Harrym

Poszukujemy Harry'ego.

Podczas przechodzenia wątku głównego gry Marvel’s Spider-Man 2 Peter i Miles wyruszają na poszukiwanie Harry’ego, który oprócz zamiany w Venoma, zaczął także przemieniać niewinnych mieszkańców miasta w pomniejsze symbionty - misja główna Kłopoty z Harrym.

Misja rozpocznie się od razu po zakończeniu poprzedniej. Jako Peter musimy namierzać kolejne przekaźniki, podążając za sygnałem identyfikatora Harry’ego. W końcu dotrzemy do tunelu pod wiaduktem - wchodzimy do środka i podążamy przez jaskinię. Po krótkiej scence czeka nas walka z nowym typem przeciwników, czyli Symbiontami.

Są to dość silni przeciwnicy, którym musimy zadać sporo ciosów, aby padli na ziemię - warto korzystać ze wszystkich dostępnych ataków specjalnych. Czeka nas dość długa walka, po której automatycznie zostaniemy przełączeni na Milesa. Podążamy za znacznikiem do portu w poszukiwaniu dźwięku, który pomoże pokonać symbionty.

W tym celu musimy najpierw przeskanować kilka obiektów w okolicy. Pierwszą z nich jest hala portowa, która zapewni odpowiednią akustykę. Potem musimy skierować kamerę na mały dzwonek na statku w pobliżu oraz na kontenery zawieszone na żurawiu. Następnie korzystamy z naszych sieci, aby upuścić kontener na żurawiu. Jednocześnie sprawi to, że w okolicy pojawią się symbionty, które musimy pokonać. Na koniec aktywujemy silnik, aby łódka wpłynęła do hangaru.

Pozostaje jeszcze podążać za przelatującym w okolicy helikopterem. Przyczepiamy się do maszyny i przesuwamy się w pobliże wirnika. Sprawi to, że pojawi się kolejna fala symbiontów, które musimy pokonać. Po pojawieniu się Petera zostaniemy na niego przełączeni i zyskamy nowy gadżet - Salwę Dźwiękową, która ogłuszy wszystkie znajdujące się w pobliżu symbionty.

Po walce odbieramy telefon od Gankego i podążamy za znacznikiem do stacji metra. Początkowo walczymy z symbiontami przed tunelem i otwieramy wejście do środka. Wewnątrz skanujemy wiszące pod sufitem „jajo” i niszczymy je salwą dźwiękową. Podchodzimy do dużego kolczastego jaja na środku stacji i uruchamiamy bombę dźwiękową. Teraz musimy przez dwie minuty odpierać ataki wrogów, dopóki ładunek się nie zdetonuje.

Po wysadzeniu gniazda i obejrzeniu scenki misja zakończy się, a my po chwili na jej miejsce rozpoczniemy kolejną - Nie jesteś sobą.

Następnie: Spider-Man 2 - Nie jesteś sobą

Spis treści: Spider-Man 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Spider-Man 2 - Nie bój się

Zobacz także