Spider-Man 2 - Nie na mojej zmianie
Pilnujemy transportu więźniów.
Podczas przechodzenia wątku głównego gry Marvel’s Spider-Man 2 obaj bohaterowie otrzymają informację o planowanym transporcie groźnych więźniów. Postanawiają osobiście zabezpieczyć operację, aby bandyci się nie uwolnili - misja główna Nie na mojej zmianie.
Na tej stronie:
Broń statku Tratwy
Misja rozpocznie się automatycznie po zakończeniu poprzedniej. Zostaniemy przełączeni na Milesa i początkowo musimy przelatywać przez pojawiające się przed nami okręgi, aby pozostać w tunelu powietrza. Następnie kierujemy się w stronę znacznika, aż dotrzemy do więzienia zwanego „tratwą”. Po dotarciu na miejsce uruchomi się scenka przerywnikowa.
Wkrótce statek zostanie zaatakowany przez łowców Kravena. Na początek musimy pokonać wszystkich przeciwników znajdujących się na górnym pokładzie. Szczególną uwagę należy zwracać na wrogów wyposażonych w broń palną. Również strażnicy więzienni będą ostrzeliwać napastników, ale ich pociski nie zadają zbyt dużych obrażeń. Potem pojawi się następna fala wrogów, tym razem zawierająca także snajperów i latające drony - warto spróbować pokonać ich w pierwszej kolejności.
Uratuj ocalałych
Łowcom udało się dostać do wnętrza statku. Zostaniemy przełączeni na Milesa i podążamy w głąb statku. W częściowo zatopionym pomieszczeniu staramy się dotrzeć do przejścia pod sufitem. Trafimy do korytarza, którym podążamy do końca, a następnie skręcamy do szybu wentylacyjnego po lewej stronie. Dotrzemy do kolejnego dużego pomieszczenia, gdzie kierujemy się w stronę dużych drzwi. Wchodzimy z nimi w interakcję, ale nie uda nam się ich otworzyć.
Otwieramy tunel techniczny i wchodzimy do środka. Musimy podążać śladem przewodów elektrycznych (wciśnięcie prawej gałki aktywuje skan okolicy). Przemieszczamy się po ścianie jedyną dostępną drogą, aż znajdziemy skrzynkę bezpiecznikową w oświetlonym na czerwono pomieszczeniu. Wciskamy przy niej wyświetlony na ekranie przycisk, a po krótkim przerywniku płyniemy przed siebie.
Otwieramy klapę na końcu korytarza wciskając jak najszybciej podany klawisz, po czym odwracamy się w prawo i ponownie kierujemy się do drzwi. Wchodzimy z nimi w interakcję i oglądamy scenkę. Z powodu jadu Skorpiona Miles dostanie halucynacji. To oskryptowana sekwencja - używając sieci płyniemy cały czas do przodu i nieco w dół, oglądając po drodze kolejne wizje.
Pokonaj wrogów
Po wydostaniu się z tonącego statku trafimy na kolejnych łowców Kravena. Zdobędziemy też nową moc, którą możemy wypróbować na atakujących nas bandytach. Walczymy z wrogami w ładowni, po czym wyskakujemy przez dziurę w suficie. Oglądamy scenkę, po której mierzymy się z następną falą oprychów, tym razem na zewnątrz statku. Pojawią się także drony, które będą próbowały nas atakować z powietrza. Warto niszczyć je w pierwszej kolejności.
Następny przerywnik będzie częściowo interaktywny - wciskamy podane na ekranie przyciski, aby uratować ludzi na motorówce, a potem zniszczyć drony próbujące porwać Martina Li. Po odzyskaniu pełnej kontroli nad postacią zaklejamy śrubę statku siecią i walczymy z następną grupą przeciwników na tonącym molo. Po starciu oglądamy przerywnik, podczas którego musimy wcisnąć kilka wyświetlających się na ekranie przycisków.
Po obejrzeniu ostatniej cutscenki będziemy mogli wykonać krótki samouczek z przydzielania mocy do konkretnych kombinacji na kontrolerze. Niedługo później otrzymamy telefon od wujka Aarona, który poprosi Milesa o spotkanie. Aktywuje to kolejną misję główną - Pojednanie.
Następnie: Spider-Man 2 - Pojednanie
Spis treści: Spider-Man 2 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Spider-Man 2 - Jak za dawnych czasów