Spider-Man 2 - Nowe wdzianko
Tropimy Lizarda.
Podczas przechodzenia wątku głównego gry Marvel’s Spider-Man 2 Peter odkrywa, że doktor Connors wrócił do swojego domu. Wyrusza śladami Lizarda, jednak zatrzymują go łowcy. Kontaktuje się z Milesem, aby wspólnie uratować naukowca - misja główna Nowe wdzianko.
Po otrzymaniu telefonu od MJ, że uaktywnił się telefon doktora Connorsa podążamy za znacznikiem do jego domu i oglądamy scenkę. Początkowo podchodzimy do budzika i wyłączamy alarm, a następnie schodzimy po schodach na dół. Możemy po drodze wstąpić do pokoju dziecka na piętrze i aktywować pozytywkę, co potem przyda się w rozwiązaniu zagadki na dole.
Po dotarciu do kuchni wchodzimy w interakcję z regałem i oglądamy scenkę. Zobaczymy klawiaturę odtwarzającą dźwięki, zaznaczone różną liczbą kropek. Odgrywamy sekwencję 4-4-4-1, dzięki czemu uruchomi się tajne przejście, a my będziemy mogli zejść do podziemnego laboratorium. Oglądamy nagrania z monitoringu i za pomocą sieci wyrywamy drzwi do schronu.
Po kolejnym przerywniku przed domem pojawią się łowcy. Walczymy z kilkoma falami przeciwników, dopóki nie uruchomi się scenka. Zostaniemy wówczas przełączeni na Milesa, którym podążamy do wyznaczonego punktu. Na miejscu trafimy do magazynu pełnego łowców. Pozbywamy się wszystkich przeciwników w preferowany sposób, a następnie - po rozmowie z Gankem - otwieramy bramę na środku hali i przechodzimy nią dalej.
Kontynuujemy przez pomieszczenia magazynu przechodząc przez dziury w ścianie. Po wyjściu do większej hali otwieramy opuszczoną bramę i rozmawiamy z Gankem. Teraz otwieramy następne bramy, aż pojawi się Peter. Po wydostaniu się na zewnątrz magazynu dalej jako Miles ścigamy łowców na skuterach wodnych. Po dotarciu odpowiednio blisko skutera wciskamy trójkąt, aby pokonać znajdujących się na nim przeciwników.
Po zlikwidowaniu wszystkich łowców zostaniemy przełączeni na Petera, którym ścigamy Kravena lecącego helikopterem. Po dotarciu w okolice wiaduktu wciskamy trójkąt, aby podciągnąć się do samolotu. W dalszym etapie misji będziemy uciekać po wodzie przed jaszczurem. Nie mamy większej kontroli nad postacią - możemy jedynie ślizgać się w lewo lub prawo i wykonywać uniki, kiedy Lizard zaatakuje.
Po zniszczeniu samolotu Kravena i rozmowie z MJ misja zakończy się, a my rozpoczniemy kolejną - Wybrał cię.
Następnie: Spider-Man 2 - Wybrał cię
Spis treści: Spider-Man 2 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Spider-Man 2 - Mam skrzydła