Skip to main content

Spider-Man 2 - Poluj, by żyć. Żyj, by polować

Ratujemy Tombstone'a.

Podczas przechodzenia wątku głównego gry Marvel's Spider-Man 2 otrzymamy telefon od Black Cat, która da nam wskazówkę, gdzie może znajdywać się baza łowców. Peter udaje się tam, aby znaleźć porwanego Tombstone’a. Niespodziewanie na miejscu zjawia się również Harry - misja główna Poluj, by żyć. Żyj, by polować.


Na tej stronie


Pozbądź się strażników

Po wysłuchaniu rozmowy telefonicznej udajemy się za znacznikiem do odlewni. Po obejrzeniu scenki zauważymy, że cały teren obstawiony jest przez łowców. Będziemy musieli zlikwidować snajperów oraz pozostałych przeciwników, zanim będziemy mogli wejść do środka. Najlepiej działać dyskretnie i używać cichych eliminacji. Po rozprawieniu się z przeciwnikami wskakujemy na komin i przez właz wchodzimy do środka.

W środku komina przemieszczamy się do wyłomu w ścianie na dole, unikając przy tym obracających się łopat wentylatorów. Następnie rozwijamy sieć i wybranym sposobem rozprawiamy się ze wszystkimi strażnikami w pomieszczeniu i oglądamy scenkę, podczas której niespodziewanie pojawi się Harry w swoim nowym kostiumie.

Przed nami otworzą się podwójne wrota do dużej hali, gdzie wraz z towarzyszem walczymy z pojawiającymi się wrogami. Ci będą nadchodzili w kilku falach, więc musimy być przygotowani na długie starcie. Po pokonaniu pierwszej grupy pojawi się więcej przeciwników wraz z jeepem, na którym zamontowany jest miotacz ognia. Kierujemy się na balkon po prawej stronie hali, po czym przyciągamy za pomocą sieci zbiornik na metal.

Po walce podążamy za znacznikiem dalej. Niestety Harry rzuci się do ataku, więc czeka nas kolejne starcie ze sporą grupą wrogów. W międzyczasie podczas przerywnika filmowego bohaterowie spadną na niższy poziom odlewni - tutaj również czeka nas wymagające starcie z licznymi oddziałami łowców. Po walce oglądamy kolejny przerywnik, podczas którego znajdziemy więzienie Lonniego.


Uwolnij Tombstone’a

Początkowo musimy walczyć z kolejnymi grupami wrogów, które zaczną atakować nas z różnych stron. Kolejnym krokiem będzie użycie zaworu na górnym podeście, aby uruchomić system chłodzenia. Okazuje się jednak, że ten plan nie wypalił, a co gorsza pojawią się następni łowcy. Teraz musimy kontynuować walkę, dopóki Peter nie wpadnie na nowy pomysł.

Po chwili Spider-Man zasugeruje, żeby uszkodzić podpory klatki. Jest ich w sumie cztery dookoła całej konstrukcji i wszystkie musimy wyrwać za pomocą naszych sieci. Przeciwnicy będą odradzać się w nieskończoność, dlatego w miarę możliwości najlepiej ich zignorować i zamiast tego zająć się niszczeniem słabych punktów klatki. Po wszystkim oglądamy scenkę i biegniemy do wyjścia oznaczonego znacznikiem. Po ostatnim przerywniku zostaniemy przełączeni na Milesa, a misja zakończy się. Po niej rozpoczniemy kolejną - W rytmie funku.

Następnie: Spider-Man 2 - W rytmie funku

Spis treści: Spider-Man 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Spider-Man 2 - Druga szansa, Kumpel od nauki, Spider-szpieg?

Zobacz także