Skip to main content

Spider-Man 2 - Potwór z Queens

Na tropie bestii, która niepokoi Almę.

Poniżej opisujemy jedną z sześciu misji pobocznych ze Zgłoszeń z aplikacji MSMZS, jak możesz wykonać w grze Marvel’s Spider-Man 2.

  • Rodzaj misji: Zgłoszenie z aplikacji MSMZS
  • Dzielnica: Astoria

Na tej stronie:


Początek zadania Potwór z Queens

Udaj się do miejsca rozpoczęcia zadania – zaznaczyliśmy to miejsce na poniższej mapie. Porozmawiaj z Almą, która siedzi na werandzie przed domem.


Zbadaj ogródek; Przeskanuj kałużę; Podążaj za tropem

  • Ogródek znajduje się za domem. Na środku ogródka, obok drzewa, odnajdziesz ślad za pomocą skanera.
  • Kolejny ślad znajdziesz przy furtce, w kałuży.
  • Wówczas będziesz musiał/a rozwiązać zagadkę polegającą na niszczeniu atomów. Na poniższych obrazkach zaznaczyliśmy punkty, które trzeba zniszczyć.
  • Gdy ci się to uda, pojawi się długi ślad. Zaprowadzi cię do pobliskiego stawu. Tam odnajdź ślady łap na skale.
  • Kolejny ślad znajduje się obok samochodu. Zeskanuj go.
  • Wówczas pojawi się długi ślad, za którym podążaj.

Podejdź do bestii; Pobaw się w aportowanie; Pokonaj szponodrony; Wróć do Almy

  • Dotrzesz do placu. Podejdź do stwora, który okaże się metalowym zwierzakiem.
  • Kolejnym zadaniem będzie zabawa z nowo poznanym zwierzakiem. Uderzaj w interaktywne obiekty, które znajdują się w pobliżu. Znajdziesz je, podświetlając je (R3). Aby w nie uderzyć, najpierw wyceluj (L2), a potem strzel w nie (R1).
  • Po chwili zabawy czeka cię etap, podczas którego będziesz pędzić/ła za mechanicznych zwierzakiem, a potem dojdzie do walki.
  • Kiedy pokonasz ostatniego wroga, obejrzysz scenkę przerywnikową, a po niej znajdziesz się przy domu Almy. Wejdź na werandę. Rozmowa z Almą zakończy zadanie.

Następnie: Spider-Man 2 - Howard

Spis treści: Spider-Man 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Spider-Man 2 - Pomoc fotograficzna

Zobacz także