Spider-Man 2 - Potwór z Queens
Na tropie bestii, która niepokoi Almę.
Poniżej opisujemy jedną z sześciu misji pobocznych ze Zgłoszeń z aplikacji MSMZS, jak możesz wykonać w grze Marvel’s Spider-Man 2.
- Rodzaj misji: Zgłoszenie z aplikacji MSMZS
- Dzielnica: Astoria
Na tej stronie:
Początek zadania Potwór z Queens
Udaj się do miejsca rozpoczęcia zadania – zaznaczyliśmy to miejsce na poniższej mapie. Porozmawiaj z Almą, która siedzi na werandzie przed domem.
Zbadaj ogródek; Przeskanuj kałużę; Podążaj za tropem
- Ogródek znajduje się za domem. Na środku ogródka, obok drzewa, odnajdziesz ślad za pomocą skanera.
- Kolejny ślad znajdziesz przy furtce, w kałuży.
- Wówczas będziesz musiał/a rozwiązać zagadkę polegającą na niszczeniu atomów. Na poniższych obrazkach zaznaczyliśmy punkty, które trzeba zniszczyć.
- Gdy ci się to uda, pojawi się długi ślad. Zaprowadzi cię do pobliskiego stawu. Tam odnajdź ślady łap na skale.
- Kolejny ślad znajduje się obok samochodu. Zeskanuj go.
- Wówczas pojawi się długi ślad, za którym podążaj.
Podejdź do bestii; Pobaw się w aportowanie; Pokonaj szponodrony; Wróć do Almy
- Dotrzesz do placu. Podejdź do stwora, który okaże się metalowym zwierzakiem.
- Kolejnym zadaniem będzie zabawa z nowo poznanym zwierzakiem. Uderzaj w interaktywne obiekty, które znajdują się w pobliżu. Znajdziesz je, podświetlając je (R3). Aby w nie uderzyć, najpierw wyceluj (L2), a potem strzel w nie (R1).
- Po chwili zabawy czeka cię etap, podczas którego będziesz pędzić/ła za mechanicznych zwierzakiem, a potem dojdzie do walki.
- Kiedy pokonasz ostatniego wroga, obejrzysz scenkę przerywnikową, a po niej znajdziesz się przy domu Almy. Wejdź na werandę. Rozmowa z Almą zakończy zadanie.
Następnie: Spider-Man 2 - Howard
Spis treści: Spider-Man 2 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Spider-Man 2 - Pomoc fotograficzna