Skip to main content

Spider-Man 2 także w 40 FPS. Poznaliśmy tryby graficzne

Trzy opcje do wyboru.

Studio Insomniac Games wypowiedziało się nieco szerzej o trybach graficznych, które zaoferuje Marvel's Spider-Man 2. Jak się okazuje, w teorii opcje są trzy, pozwalając grać także w 40 klatkach na sekundę.

Co prawda temat opisaliśmy pokrótce już wczoraj, ale teraz więcej szczegółów podał Mike Fitzgerald - dyrektor ds. technologii - w rozmowie z serwisem IGN. Jak możemy się dowiedzieć, Spider-Man 2 zaoferuje następujące tryby graficzne:

  • Wydajność - zablokowane 60 FPS + ray tracing
  • Wydajność w wyższej rozdzielczości - zablokowane 40 FPS + ray tracing
  • Jakość - zablokowane 30 FPS + ray tracing

Druga z opcji dostępna będzie w teorii, bo skorzystają z niej wyłącznie posiadacze ekranu obsługującego częstotliwość odświeżania 120Hz i wejście HDMI 2.1. Jeśli warunków nie spełnimy, otrzymamy standardowy tryb wydajności z 60 klatkami na sekundę. 40 FPS to coraz popularniejsza opcja „pomiędzy”, łącząca wyższą jakość grafiki i bardziej płynną rozgrywkę. Co ciekawe, tytuł zaoferuje funkcję śledzenia promieni niezależnie od wybranego trybu.

W tej grze nie ma trybu, w którym ray tracing byłby wyłączony. Nie ma takiej potrzeby” - wyjaśniał Fitzgerald w wywiadzie. „Wiemy, jak dostarczyć to, co uważamy za odpowiedni obraz i wizualia Spider-Mana 2 i chcemy mieć pewność, że każdy gracz to zobaczy”.

Na koniec przypomnijmy, że Marvel’s Spider-Man 2 zadebiutuje już 20 października, ekskluzywnie na konsoli PlayStation 5. Tytuł dostępny jest też w wydaniu Digital Deluxe za 389 zł, oferującym dodatkowe stroje dla bohaterów i przedmioty do trybu fotograficznego oraz 2 punkty umiejętności na start. Do tego bonusy ze standardowego preordera, czyli wcześniejsze odblokowanie dwóch strojów, odblokowany gadżet Web Grabber i 3 punkty umiejętności.

Zobacz także