Skip to main content

Spider-Man 2 - Wielki psikus

Ratujemy Lance’a.

Poniżej opisujemy jedną z misji pobocznych z cyklu Brooklyn Visions w grze Marvel’s Spider-Man 2 .

  • Rodzaj misji: Brooklyn Visions
  • Dzielnica: Williamsburg

Na tej stronie:


Początek zadania Wielki psikus

Na poniższej mapie i obrazku zaznaczyliśmy początek zadania. Należy porozmawiać z Travisem, który siedzi obok figury lwa.


Rozwiąż pierwszą zagadkę

  • Po tym jak przeczytasz list, który znajduje się na lewo od Travisa, udaj się do kolejnego celu, na dach budynku.
  • Na stole odnajdziesz kolejny list. Twoim zadaniem jest tak przekierować promień lasera, by dotarł do docelowego punktu. Wówczas pierwsza zagadka zostanie rozwiązana.
  • Przesuń zielony wózek w prawo, a wówczas promień odbije się od lustra i powędruje w lewo.
  • Idź za budynek i obróć lustro [1] tak, aby promień dochodził do skrzyni [2]. Rozwal skrzynię, aby promień mógł biec dalej.
  • Następnie przestaw zielony wózek [3], a wyświetli się napis na muralu [4].

Rozwiąż drugą zagadkę

  • Udaj się do kolejnego miejsca, gdzie czeka na ciebie do rozwiązania druga zagadka.
  • Rozpocznij od obrócenia czerwonego stojaka z źródłem światła,a potem przestaw lustra i wózki jak na poniższym obrazku, by promień mógł przedostać się dalej.
  • Na kolejnym obrazku prezentujemy ułożenie stojaków i wózków, które pozwoli promieniowi światła przedostać się do trzeciej części zagadki.
  • Poniżej zamieściliśmy obrazek, który prezentuje końcową drogę światła do celu.
  • Kiedy ustawisz wszystkie obiekty prawidłowo, przeczytaj napis na muralu.

Trzecia zagadka - Świetlne ścieżki

  • Gdy dotrzesz do kolejnej zagadki, czeka cię ustawienie świateł aż w dwóch ścieżkach – niebieskiej i czerwonej. Zaczynamy opis zagadki od Niebieskiej ścieżki.
  • Zacznij od fioletowego źródła światła. Następnie ustaw fioletowe stojaki tak, by światło znalazło drogę do celu, jak na poniższych obrazkach. Pamiętaj, że niebieskich stojaków nie można obracać.
  • Czerwona ścieżka rozpoczyna się od obrócenia fioletowego stojaka, jak na poniższym obrazku. Następnie obróć kolejne fioletowe stojaki, jak na kolejnych obrazkach.

Dotrzyj do Lance’a

Kiedy rozwiążesz ostatnią zagadkę, udaj się do przedostatniego celu misji. Na dachu budynku pociągnij za kołowrót, a otworzysz bramę. W środku odnajdziesz Lance’a, maskotkę uczelni. Zabierz ją i przetransportuj do uczelni, by zakończyć zadanie.

Następnie: Spider-Man 2 - Bal absolwentów

Spis treści: Spider-Man 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Spider-Man 2 - Targi studenckie BV

Zobacz także