Skip to main content

Spider-Man 2 - Własnymi ścieżkami

Ratujemy Black Cat.

Podczas przechodzenia kampanii fabularnej gry Marvel’s Spider-Man 2 Peter odkrywa, że łowcy Kravena polują na złodziejkę Black Cat. Miles zgadza się odnaleźć Felicię i przekazać jej, że znajduje się w niebezpieczeństwie - misja główna Własnymi ścieżkami.


Na tej stronie:


Rozejrzyj się na dachu kryjówki

Zadanie rozpocznie się niedługo po zakończeniu poprzedniego. Jako Miles możemy wykonywać aktywności poboczne, dopóki nie zadzwoni do nas MJ. Wówczas kierujemy się do podanej przez kobietę lokalizacji. Po dotarciu na miejsce korzystamy z umiejętności skanowania otoczenia, aby zbadać ślady wydrapane na stole (1). Czeka nas tutaj krótka mini-gra, w której musimy niszczyć czerwone atomy w taki sposób, aby nie uszkodzić połączonych z nimi zielonych (rozwiązania podajemy poniżej). Następnie badamy strzały na ścianie (2).

W tle usłyszymy wybuch, do którego się natychmiast udajemy. Po dotarciu na miejsce skanujemy kolejną skrytkę oraz pobliskie węzły energetyczne. Po znalezieniu wszystkich 4 węzłów wchodzimy na daszek i łączymy za pomocą nici generator z kolejnymi węzłami tak, aby finalnie prąd dotarł aż do węzła nad skrzynką. Otwieramy skrytkę i oglądamy scenkę. Zauważymy helikopter łowców, za którym podążamy.


Ścigaj Black Cat

Trafimy w okolice budynku, w którym zaszyła się Black Cat. Cały budynek jest obstawiony przez przeciwników na pobliskich dachach. Zanim odnajdziemy Felicię, musimy się ich pozbyć - najlepiej zrobić to po cichu, oczyszczając po kolei każdy dach dookoła. Po pokonaniu ostatniego wroga uruchomi się scenka przerywnikowa. Teraz musimy gonić Felicię uciekającą po mieście przez portale. Co jakiś czas trafimy na większe portale, przez które musimy przeskoczyć, aby ją dogonić.

Ostatecznie pościg zakończy się w niewielkim parku. Czeka nas tutaj długa i wymagająca walka z wieloma przeciwnikami, którzy nadejdą w kilku falach. Największym zagrożeniem są niewątpliwie jeepy z wieżyczkami na dachu - kiedy tylko się pojawią to zaklejamy je siecią, a następnie niszczymy przytrzymując klawisze R1 i L1. Uważamy także na drony-wilki i snajperów czyhających na dachach i latarniach. Będzie nam jednak pomagać Black Cat, z którą możemy wykonywać wspólne ataki, a czasem stworzy dla nas portale za plecy wrogów.

Po uporaniu się z ostatnim przeciwnikiem i obejrzeniu scenki misja zakończy się, a my po chwili otrzymamy telefon od Gankego, który rozpocznie następne zadanie główne - Mistrz iluzji.

Następnie: Spider-Man 2 - Mistrz iluzji

Spis treści: Spider-Man 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Spider-Man 2 - Zbiry na dzielni

Zobacz także