Spider-Man 2 - Wszystko po kolei
Poznajemy rutynę pracy superbohatera.
Podczas zabawy w grze Marvel’s Spider-Man 2 zapoznamy się ze specjalną aplikacją, przez którą mieszkańcy Nowego Jorku mogą wysyłać obu Spider-Manom zgłoszenia na temat przestępstw dokonywanych w mieście. Najpierw jednak trzeba przywrócić działanie systemu - misja główna Wszystko po kolei.
Na tej stronie:
Pomóż mieszkańcom
Zaczynamy jako Peter, siedząc na maszcie flagi. Zeskakujemy na dół i przemieszczamy się prosto, w stronę znacznika. Po chwili dotrzemy do uwięzionego w piasku cywila, który potrzebuje pomocy. Ratujemy go i odbieramy kolejne wezwanie pomocy - kawałek dalej znajduje się karetka i cysterna, którą musimy odsunąć, aby umożliwić ratownikom przejazd.
Po chwili skontaktuje się z nami Ganke, który każe nam wejść na szczyt pobliskiego budynku - udajemy się tam za znacznikiem. Będąc na dachu wchodzimy w interakcję z dużą, czarno-zieloną skrzynią ustawioną na okręgu. Oglądamy scenkę, po której będziemy musieli wykonać sekwencję startu drona. W tym celu będziemy musieli przelecieć maszyną przez krótką trasę z okręgów.
W tym momencie powinniśmy awansować na wyższy poziom doświadczenia i rozegramy krótki samouczek rozwijania postaci. Następnie otrzymamy pierwsze wezwanie do przestępstwa - niedaleko nas grupa rabusiów próbuje okraść sklep. Docieramy na miejsce i walczymy z przeciwnikami, których przybędą dwie fale, po czym oglądamy scenkę.
Zostaniemy przełączeni na Milesa, który również uruchomi swojego drona - w tym celu udajemy się za znacznikiem na dach budynku w pobliżu. Po dotarciu na szczyt wieżowca chwytamy pajęczą siecią rurę z wodą, aby usunąć pobliską hałdę piasku. Następnie aktywujemy drona w taki sam sposób, jak wcześniej zrobiliśmy to jako Peter.
Następnie otrzymamy wezwanie do pobliskiego przestępstwa. Po dotarciu na miejsce walczymy z przestępcami: najpierw we wnętrzu budynku, a potem na ulicy. W drugim etapie walki poznamy nowy typ przeciwnika - który jest większy i wytrzymalszy od zwykłych zbirów - oraz nauczymy się wykonywać parady, czyli kontrataki. Po walce aktywujemy apkę i odbieramy kolejne zgłoszenie.
Zbadaj kryształ
Po dotarciu do budynku i obejrzeniu krótkiej scenki przytrzymujemy klawisze L1 oraz R1, aby ugasić płomienie i uratować cywili. Następnie podążamy w głąb budynku i kierujemy się w stronę tajemniczego kryształu na niższym piętrze. Oglądamy kolejną scenkę, po której pojawią się piaskowe klony Sandmana. Walczymy z nimi, dopóki nie otrzymamy telefonu od MJ.
Po pokonaniu wszystkich wrogów podchodzimy do kryształu i niszczymy go klikając przycisk trójkąta. Następnie wciskamy jednocześnie oba spusty kontrolera, aby złamać kryształ. W ten sposób odblokujemy pierwszy rodzaj znajdziek porozrzucanych po mieście - Wspomnienia Marko. Na koniec otrzymamy ostatnie zgłoszenie o człowieku uwięzionym w limuzynie. Udajemy się na miejsce.
Po dotarciu do celu walczymy z grupą gangsterów i za pomocą klawiszy wyświetlonych na ekranie wyciągamy samochód z piasku. Okazuje się, że uwięzionym cywilem jest J. Jonah Jameson. Podnosimy dziennikarza i udajemy się z nim do szpitala, niestety po drodze wysłuchując jego narzekania. Po obejrzeniu kolejnej scenki misja zakończy się, a na jej miejsce automatycznie rozpoczniemy kolejną - Pokaż mi Nowy Jork.
Następnie: Spider-Man 2 - Pokaż mi Nowy Jork, Zapiaszczony kostium
Spis treści: Spider-Man 2 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Spider-Man 2 - Napięcie powierzchniowe