Skip to main content

Spider-Man - Coś starego, coś nowego

Misja główna: pierwsze ulepszenie kostiumu.

Po zakończeniu misji Utrzymywanie pokoju, w której nauczyliśmy się naprawiać wieże nasłuchowe, czas na kolejne, główne zadanie. Klasycznie już udajemy się więc w kierunku żółtego znacznika, który tym razem znajduje się w dzielnicy Greenwich.

Od walki z Fiskiem, z pierwszej misji głównego wątku, cały czas jesteśmy ubrani w podarty kostium. Misja Coś starego, coś nowego w końcu pozwoli na naprawę stroju, a także odblokowanie nowych możliwości i poznanie kolejnych mechanik produkcji. Po dotarciu do żółtego znacznika otwórz drzwi, a wejdziesz do laboratorium.

Po otwarciu kolejnych drzwi podejdź do żółtego znacznika, a uruchomi się scenka przerywnikowa, w której doktor Otto odkryje tajemnicę Petera Parkera. Mężczyzna jednak składa obietnicę, że nikomu o tym nie powie. Na zakończenie scenki przerywnikowej obudzisz się z przyklejoną do czoła żółtą karteczką. Widnieje na niej informacja, abyś sprawdził maila.

Podchodzimy zatem do komputera tuż obok, gdzie odczytujemy wiadomość od doktora Otto. Wyrazi on zadowolenie z dotychczasowej współpracy oraz załączy projekt kilku ulepszeń kostiumu. Następnie zostaniesz automatycznie przeniesiony do menu gry, na zakładkę Kostiumy. Naciśnij X na padzie, aby kontynuować.

Gra pomoże ci stworzyć Zaawaansowany Kostium. Do każdego kostiumu potrzebne są żetony, czyli zasoby - w tym przypadku powinieneś mieć jednak je w zapasie, gdyż zyskałeś je w poprzedniej misji głównego wątku. Naciskaj X, aby przechodzić przez kolejne instrukcje, a na końcu przytrzymaj ten sam przycisk, aby finalnie stworzyć nowy strój.

Tym samym kostium i moc kostiumu zostały odblokowane. Mocą dla tego rodzaju przebrania jest Bitewna Koncentracja - po naładowaniu paska wciśnij jednocześnie L3 i R3, aby aktywować moc, która błyskawicznie generuje koncentrację przez krótki czas.

Gra nauczy cię również korzystania z modyfikacji kostiumu. Pamiętaj jednak, że w danej chwili możesz mieć aktywne tylko trzy różne modyfikacje. Odblokowanie każdej z nich wymaga wydania żetonów różnego typu.

  • Więcej o tym aspekcie piszemy na tej stronie - Spider-Man - modyfikacje kostiumu. Poznasz tam wszystkie dostępne modyfikacje, jakie bonusy dodają, a także cenę, jaką trzeba uiścić za ich odblokowanie.


Po wyjściu z laboratorium misja dobiegnie końca. Krótko po tym odezwie się do ciebie kapitan Yuri Watanabe. Tym samym odblokujesz kolejną misję głównego wątku fabularnego. Zanim jednak zechcesz ją wykonać, możesz odblokować pomocne ci modyfikacje kostiumu.

Zobacz także