Spider-Man: Miles Morales na PC - znamy datę premiery, wymagania i cenę
Kolejny Człowiek-Pająk na pecetach.
Poznaliśmy najważniejsze szczegóły pecetowej wersji Spider-Man: Miles Morales, która idąc w ślady „podstawki” oraz innych produkcji Sony, zawita na nowej platformie. Premiera 18 listopada.
Ruszyły już zamówienia przedpremierowe na Steamie i Epic Games Store, więc znamy też cenę - wynosi 219 zł.
Za port na PC odpowiada specjalizujące się w tym studio Nixxes Software. Gra zapewnia „wiele ulepszeń, personalizowane ustawienia i wsparcie szerokiej gamy sprzętowych konfiguracji, od wysokiej jakości PC po urządzenia przenośne”.
„Gra oferuje opcje ray-tracingowych odbić z różnymi poziomami jakości oraz nowo dodane ray-tracingowe cienie dla światła zewnętrznego rzucanego przez słońce i księżyc. Pozwala to na uzyskanie realistycznych cieni o naturalnych gradientach miękkości i jeszcze bardziej zwiększa wizualną wierność Nowego Jorku”.
Do tego wsparcie dla monitorów ultra-wide 21:9, 32:9 i 48:9, DLSS (w tym nowej wersji, DLSS 3) i Nvidia Reflex. Tak jak w przypadku podstawowej gry, użytkownicy będą mogli dostosować gęstość tłumu, filtrowanie i jakość tekstur oraz wiele innych opcji.
Są też dość szczegółowe wymagania, przy czym podano pięć propozycji: minimalne, rekomendowane, bardzo wysokie i dwa warianty ray-tracingu.
Żeby cieszyć się grą w standardowej jakości 1080p przy 60 klatkach na sekundę, trzeba więc dysponować co najmniej 6-gigabajtową kartą graficzną GeForce GTX 1060 lub Radeon RX 580, w parze z i5-4670 lub Ryzenem 5 1600 i 16 GB RAM-u.