Skip to main content

Spider-Man: Miles Morales na PS5 z opcją zabawy w 60 FPS i z ray tracingiem

Dodano nowy tryb.

  • Spider-Man: Miles Morales na PS5 otrzymało trzeci tryb działania
  • Wariant pozwala grać w 60 FPS i z włączonym ray tracingiem

Insomniac Games nieoczekiwanie opublikowało aktualizację, która do Spider-Man: Miles Morales na PS5 dodaje trzeci tryb działania - „Performance RT”.

Podobnie jak standardowy wariant stawiający na wydajność, opcja pozwala na rozgrywkę w 60 klatkach na sekundę, ale z włączonym ray tracingiem, czyli śledzeniem promieni w czasie rzeczywistym. Do tej pory technika była dostępna tylko podczas zabawy w 30 FPS.

Opis trybu wskazuje, że wspomniane rozwiązanie graficzne aktywowano przy wyższej płynności poprzez „dostosowanie rozdzielczości”, co zapewne oznacza jej obniżenie. Zmodyfikowano też jakość odbić i gęstość przechodniów - niewykluczone, że zmniejszając poziom obu elementów.

Spider-Man: Miles Morales dostępne jest na PS4 i PS5.

Zobacz także