Skip to main content

Spider-Man Miles Morales - Złodzieje!

Misja poboczna w Harlemie. Ratujemy Spider-kota.

Opisywane zadanie poboczne odblokujesz na początku gry. Twoim celem jest odnalezienie kota, który został zabrany przez złodziei. Bandyci obrabowali sklep Teo, właściciela futrzaka. Udaj się zleceniodawcy i porozmawiaj z nim. Jeśli nie wiesz, jak trafić do tego miejsca, spójrz na mapę i zaznacz odpowiednią ikonę, a znacznik misji doprowadzi cię do sklepu.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Po zakończeniu rozmowy wyjdź ze sklepu i udaj się do miejsca, które wskazuje turkusowy znacznik misji. Otwórz właz na dachu budynku i wejdź do środka.

Przejdź przez otwór w kracie (1). Dotrzesz do pomieszczenia, w którym pokonaj bandytów.

Podejdź do skrzynki (2) i wykonaj jadowity cios, aby naładować generator i przywrócić zasilanie.

Następnie przekręć mechanizm (3), wciśnij L1+R1, i szybko kilkukrotnie wciśnij R1, celując w mechanizm, aby go zablokować. Dzięki temu przejdziesz do szybu windy (4).

Kiedy będziesz w środku, opuść się na linie i wejdź do szybu wentylacyjnego (5). Przejdź na drugą stronę, do pomieszczenia z przeciwnikami, których zlikwiduj.

Kiedy się ich pozbędziesz, przejdź do bocznego pomieszczenia i wskocz do kolejnego szybu wentylacyjnego (6).

Dotrzesz do kolejnego pomieszczenia pełnego bandytów. Ponownie użyj jadowitego ciosu na skrzynce (7), a potem odnajdź wejście do kanału wentylacyjnego. I tym razem dotrzesz do pomieszczenia, gdzie musisz pokonać wrogów.

Podjedź do skrzynki (8) i naładuj ją, a potem połącz ze sobą dwa punkty zasilania (9A i 9B): kilkukrotnie wciśnij R1 na jednym z tych punktów i połącz z drugim. Teraz wystarczy uruchomić zasilanie w skrzynce (10). Kiedy spróbujesz to zrobić, rozpocznie się walka.

Gdy pokonasz ostatniego przeciwnika, podejdź do dźwigni (10), zabierz kota i uruchom zasilanie. Opuść do miejsce, z kotem w plecaku, wskakując do rury (11).

Wróć do sklepu i oddaj zgubę, a zadanie zakończy się. Aby odebrać nagrodę za tę misję, kostium, który pozwala nosić kota w plecaku, należy ukończyć zadanie: Kocia piżama.

Następnie: Spider-Man Miles Morales - Kocia piżama

Spis treści: Spider-Man Miles Morales - Poradnik, Solucja

Zobacz także