Spider-Man - Nie ma to jak w domu
Misja główna: odnajdujemy śmieciarkę, która zabrała rzeczy Petera.
W poprzedniej i dość trudnej misji, Zawiła sprawa, pomagaliśmy w śledztwie jednemu z policjantów. Na samym końcu zadania odblokowaliśmy również - w końcu! - opcję szybkiej podróży, dzięki czemu nie musimy już za każdym razem korzystać z sieci i przemieszczać się manualnie.
Tym samym trafiliśmy chwilowo do mieszkania Petera. Okazało się, że wskutek nie opłacania czynszu, właściciel zmienił zamki i wyrzucił nasze rzeczy do śmieci. Dzwonimy do firmy obsługującej kontenery, ale poprosisz o lokalizację śmieciarki.
Zmierzamy we wskazane miejsce - już w stroju Spider-Mana - gdzie znajduje się garaż pojazdów. Wrota są jednak zamknięte, dlatego musimy znaleźć alternatywną drogę. Klasycznie już w takich sytuacjach, musimy namierzyć kratkę wentylacyjną (1), którą przedostaniemy się do środka budynku.
Tym samym dostaniesz się do środka. Wykonaj interakcję na śmieciach znajdujących się z tyłu pojazdu. Okaże się, że to nie ta ciężarówka. Po ponownym telefonie udajemy się na poszukiwania kolejnego samochodu, tym razem w rejonie Chinatown. Na mapie zauważysz żółty okrąg. Naciśnij R3, aby namierzyć inne śmieciarki (2).
Sprawdź zawartość każdej z nich. Niestety, ani śladu po twoich rzeczach. Czas więc na kolejny telefon. Okazuje się, że istnieje ryzyko, iż rzeczy Petera trafiły już do spalarni. Pędzimy zatem do żółtego znacznika misji, a po dotarciu na miejsce jesteśmy świadkami napadu.
Pokonaj kilku nieprzyjaciół, aby uratować pracownika komunalnego. Nie będzie to wymagająca walka. Po uporaniu się z napastnikami porozmawiaj z mężczyzną, po czym zniszcz wskazane czarne worki ze śmieciami. Następnie odzyskasz swoje rzeczy, odblokowując tym samym kolejne gadżety.
- Spis treści: Spider-Man - Poradnik, Solucja
- Następnie: Spider-Man - Zagadka; Na sofce
To dobra okazja do wykonania sieciobomby. Zostaniesz napadnięty przez nieznanych napastników. To świetna okazja do przetestowania nowej zabawki, która sprawia, że możesz obezwładnić kilku nieprzyjaciół w jednym momencie. Po neutralizacji zagrożenia udaj się do mieszkania MJ, a misja zostanie zakończona.