Skip to main content

Spider-Man nie powstałby bez wsparcia Sony - przekonuje dyrektor kreatywny

Koncern pozwala na twórczą wolność.

W wywiadzie wideo na kanale Kinda Funny Games, Bryan Intihar - dyrektor kreatywny w Insomniac Games - opowiedział o roli Sony w procesie tworzenia gry Spider-Man. Według dewelopera, produkcja nie powstałaby bez pomocy koncernu.

- Spider-Man nie istniałby, gdyby nie PlayStation i ich wsparcie - powiedział Intihar. - Za każdym razem, gdy chciałem coś zrobić, a nawet wprowadzić poważne zmiany, słyszałem tylko: „Okej”. Żadnych narzekań.

- Mówili po prostu „Zrób to”. Jedynym pytaniem było „Czy to sprawi, że gra będzie lepsza?”. Ja odpowiadałem, że tak, a oni się zgadzali, po czym nigdy nie wracaliśmy już do tych tematów - dodaje.

Spider-Man otrzymuje wysokie oceny od recenzentów

To nie pierwszy raz, kiedy deweloperzy wspominają o wsparciu otrzymanym od Sony. Koncern chciał początkowo usunąć z God of War syna Kratosa, ale ostatecznie osoby decyzyjne pozwoliły dyrektorowi kreatywnemu na kontynuowanie wizji gry, bez względu na koszt.

Zobacz: Spider-Man - Poradnik, Solucja

Spider-Man zadebiutował 7 września. „Insomniac Games pokazuje, jak powinno się robić gry o superbohaterach” - czytamy w naszej recenzji.

Zobacz także