Spider-Man nie powstałby bez wsparcia Sony - przekonuje dyrektor kreatywny
Koncern pozwala na twórczą wolność.
W wywiadzie wideo na kanale Kinda Funny Games, Bryan Intihar - dyrektor kreatywny w Insomniac Games - opowiedział o roli Sony w procesie tworzenia gry Spider-Man. Według dewelopera, produkcja nie powstałaby bez pomocy koncernu.
- Spider-Man nie istniałby, gdyby nie PlayStation i ich wsparcie - powiedział Intihar. - Za każdym razem, gdy chciałem coś zrobić, a nawet wprowadzić poważne zmiany, słyszałem tylko: „Okej”. Żadnych narzekań.
- Mówili po prostu „Zrób to”. Jedynym pytaniem było „Czy to sprawi, że gra będzie lepsza?”. Ja odpowiadałem, że tak, a oni się zgadzali, po czym nigdy nie wracaliśmy już do tych tematów - dodaje.
To nie pierwszy raz, kiedy deweloperzy wspominają o wsparciu otrzymanym od Sony. Koncern chciał początkowo usunąć z God of War syna Kratosa, ale ostatecznie osoby decyzyjne pozwoliły dyrektorowi kreatywnemu na kontynuowanie wizji gry, bez względu na koszt.
Zobacz: Spider-Man - Poradnik, Solucja
Spider-Man zadebiutował 7 września. „Insomniac Games pokazuje, jak powinno się robić gry o superbohaterach” - czytamy w naszej recenzji.