Spider-Man Remastered wkrótce w samodzielnej wersji na PS5. Jest też upgrade z PS4
Aktualizacja: już dostępne.
Aktualizacja (05.05.23): Samodzielna wersja Spider-Man Remastered jest już dostępna w PlayStation Store. Polska cena gry wynosi 259 zł.
Oryginalna wiadomość (04.05.23): Sony poinformowało, że jeszcze w maju udostępni Marvel's Spider-Man Remastered na PS5 w wersji standalone, czyli samodzielnej. Dokładna data premiery nie jest znana.
Do tej pory odświeżona wersja przygód Petera Parkera była dostępna w dość kontrowersyjny sposób: tylko w ramach pakietu Marvel's Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition, czyli droższej wersji rozszerzenia, będącej pakietem zawierającym nie tylko grę o Moralesie, ale właśnie także Spider-Man Remastered. Posiadacze podstawowej wersji Spider-Man Miles Morales mogli też dopłacić 90 zł, by zyskać Spider-Man Remastered. Skomplikowane.
Teraz Sony upraszcza sprawę, czyniąc z gry samodzielny produkt. Polska cena nie jest jeszcze podana, ale wiadomo, że za grę zapłacimy 49,99 dolarów, a więc zapewne 260 zł. Jest też opcja aktualizacji: posiadacze jakiejkolwiek wersji na PlayStation 4 - pudełkowej, cyfrowej, GOTY, Deluxe - mogą zapłacić 10 dolarów (ponad 40 zł) za upgrade do edycji PS5, czyli Remastered.
W przeciewieństwie do Spider-Man na PS4 (które można uruchomić na PS5 w ramach wstecznej kompatybilności), wersja Remastered w pełni wykorzystuje moc PS5. Otrzymujemy opcję gry w 30 FPS i ray-tracingiem lub - we wciąż świetnie wyglądającym - trybie 60 FPS. Takie same warianty oferuje Spider-Man Miles Morales, co nie powinno dziwić, biorąc pod uwagę, że to właściwie samodzielny dodatek.
Jest też więcej korzyści z wersji PS5: lepsza grafika, szybkie wczytywanie, adaptacyjne triggery, efekty dotykowe i przestrzenny dźwięk 3D.
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.