Spider-Man - umiejętności: Innowator
Zdolności związane m.in. z działaniem po cichu i rozbrajaniem przeciwników.
Bohater gry Spider-Man ma do dyspozycji mnóstwo umiejętności. Podzielone są na trzy kategorie, z czego pierwszą z nich jest Innowator.
Grupa umiejętności Innowator jest warta uwagi już na samym początku gry - są to zdolności, które dotyczą wielu różnorodnych ruchów bohatera. Są jednak na tyle uniwersalne, że korzystamy z nich zarówno na początku zabawy, jak i w późniejszych, nieco trudniejszych fazach rozgrywki.
Poniżej przedstawiamy opis każdej z umiejętności w grupie Innowator oraz koszt, jaki trzeba ponieść, aby odblokować daną zdolność. Punkty umiejętności zyskujemy podczas awansu postaci na wyższy poziom, a to robimy dzięki punktom doświadczenia zdobywanym za wszelkie pomyślne działania w świecie gry.
1. Pajęczy Rzut
Przytrzymaj ∆, by chwycić i rzucić wrogów związanych siecią lub porażonych prądem. Można rzucić nimi w innych wrogów albo na ściany. Jest to bazowa umiejętność, która jest wymagana do wykupienia, jeśli chcesz używać w dalszym ciągu drzewka Innowatora.
Koszt: 1 punkt.
2. Strefa Zagrożenia
Pajęczy Rzut powala przeciwników podczas przygotowywania, oczyszczając pobliski obszar. Bardzo przydatna umiejętność, w którą warto zainwestować już na samym początku zabawy.
Koszt: 1 punkt.
3. Wirowanie
Rzucając przeciwnika, szybko wciskaj ∆, by kręcić nim dłużej. Pozwala na powalenie jeszcze większej liczby przeciwników podczas kręcenia.
Koszt: 1 punkt.
4. Kula do Burzenia
Osiłki mogą być złapane i rzucone, gdy są związane siecią, uderzając w przeciwników na dużym obszarze. To umiejętność, która stosunkowo szybko może okazać się całkiem przydatna, gdy w grze zaczną pojawiać się coraz więksi nieprzyjaciele.
Koszt: 1 punkt.
5. Obrażenia Przypadkowe
Rzucone obiekty zadają obrażenia wszystkim pobliskim przeciwnikom. Dodatkowy bonus podczas rzucania obiektami, ale niekoniecznie warte inwestycji już na samym początku zabawy.
Koszt: 2 punkty.
6. Rozszerzona Eliminacja z przysiadu
Zwiększa zasięg eliminacji z przysiadu. Jeśli lubisz działać po cichu, możesz zainteresować się tą umiejętnością.
Koszt: 1 punkt.
7. Taktyki odstraszające
Ciche eliminacje generują znacznie więcej koncentracji. Kontynuacja środkowego odgałęzienia tego drzewka, a więc również związana z działaniem po cichu. Jeśli wolisz starcia bezpośrednie, nie inwestuj w tę umiejętność.
Koszt: 1 punkt.
8. Atak z Zaskoczenia
Ulepsza Pajęczy Atak, aby odrzucał pobliskich wrogów. Ostatnia umiejętność związana z cichym działaniem - przydatna na większe grupy wrogów.
Koszt: 2 punkty.
9. Wyrwanie Pistoletu i Pałki
Przytrzymaj ∆, by wyrwać mniejsze bronie, takie jak pistolety i pałki, z rąk przeciwników. W grze dość szybko pojawią się przeciwnicy uzbrojeni w broń palną, dlatego ta umiejętność jest warta uwagi.
Koszt: 1 punkt.
10. Wyrwanie Karabinu, Tarczy i Wyrzutni
Przytrzymaj ∆, by wyrwać ciężką broń, taką jak karabiny, tarcze i wyrzutnie, z rąk przeciwników. Kolejna umiejętność związana z rozbrajaniem nieprzyjaciół - tym razem możemy ograniczyć wrogów wyposażonych w cięższe bronie, a także w tarcze.
Koszt: 2 punkty.
11. Wyrwanie i Rzut
Przytrzymaj ∆, by rzucić wyrwaną bronią w przeciwników. Miły dodatek do zabrania broni, dzięki któremu pozbawimy na chwilę przytomności rozbrojonego wroga.
Koszt: 2 punkty.
- Spis treści: Spider-Man - Poradnik, Solucja
Zobacz też:
- Spider-Man - umiejętności: Obrońca
- Spider-Man - umiejętności: Sieciomiot
12. Zwrot Rakiety
Wciśnij L1+R1, by odrzucać rakiety do wrogów. Prawdopodobnie najciekawsza umiejętność, która okaże się przydatna zwłaszcza w bardziej zaawansowanych fazach gry. Dzięki niej możemy zawracać nadlatujące w naszym kierunku rakiety. Brzmi abstrakcyjnie, ale - co najważniejsze - działa!
Koszt: 2 punkty.