Skip to main content

Spider-Man - umiejętności: Innowator

Zdolności związane m.in. z działaniem po cichu i rozbrajaniem przeciwników.

Bohater gry Spider-Man ma do dyspozycji mnóstwo umiejętności. Podzielone są na trzy kategorie, z czego pierwszą z nich jest Innowator.

Grupa umiejętności Innowator jest warta uwagi już na samym początku gry - są to zdolności, które dotyczą wielu różnorodnych ruchów bohatera. Są jednak na tyle uniwersalne, że korzystamy z nich zarówno na początku zabawy, jak i w późniejszych, nieco trudniejszych fazach rozgrywki.

Poniżej przedstawiamy opis każdej z umiejętności w grupie Innowator oraz koszt, jaki trzeba ponieść, aby odblokować daną zdolność. Punkty umiejętności zyskujemy podczas awansu postaci na wyższy poziom, a to robimy dzięki punktom doświadczenia zdobywanym za wszelkie pomyślne działania w świecie gry.

1. Pajęczy Rzut

Przytrzymaj ∆, by chwycić i rzucić wrogów związanych siecią lub porażonych prądem. Można rzucić nimi w innych wrogów albo na ściany. Jest to bazowa umiejętność, która jest wymagana do wykupienia, jeśli chcesz używać w dalszym ciągu drzewka Innowatora.

Koszt: 1 punkt.


2. Strefa Zagrożenia

Pajęczy Rzut powala przeciwników podczas przygotowywania, oczyszczając pobliski obszar. Bardzo przydatna umiejętność, w którą warto zainwestować już na samym początku zabawy.

Koszt: 1 punkt.


3. Wirowanie

Rzucając przeciwnika, szybko wciskaj ∆, by kręcić nim dłużej. Pozwala na powalenie jeszcze większej liczby przeciwników podczas kręcenia.

Koszt: 1 punkt.


4. Kula do Burzenia

Osiłki mogą być złapane i rzucone, gdy są związane siecią, uderzając w przeciwników na dużym obszarze. To umiejętność, która stosunkowo szybko może okazać się całkiem przydatna, gdy w grze zaczną pojawiać się coraz więksi nieprzyjaciele.

Koszt: 1 punkt.


5. Obrażenia Przypadkowe

Rzucone obiekty zadają obrażenia wszystkim pobliskim przeciwnikom. Dodatkowy bonus podczas rzucania obiektami, ale niekoniecznie warte inwestycji już na samym początku zabawy.

Koszt: 2 punkty.


6. Rozszerzona Eliminacja z przysiadu

Zwiększa zasięg eliminacji z przysiadu. Jeśli lubisz działać po cichu, możesz zainteresować się tą umiejętnością.

Koszt: 1 punkt.


7. Taktyki odstraszające

Ciche eliminacje generują znacznie więcej koncentracji. Kontynuacja środkowego odgałęzienia tego drzewka, a więc również związana z działaniem po cichu. Jeśli wolisz starcia bezpośrednie, nie inwestuj w tę umiejętność.

Koszt: 1 punkt.


8. Atak z Zaskoczenia

Ulepsza Pajęczy Atak, aby odrzucał pobliskich wrogów. Ostatnia umiejętność związana z cichym działaniem - przydatna na większe grupy wrogów.

Koszt: 2 punkty.


9. Wyrwanie Pistoletu i Pałki

Przytrzymaj ∆, by wyrwać mniejsze bronie, takie jak pistolety i pałki, z rąk przeciwników. W grze dość szybko pojawią się przeciwnicy uzbrojeni w broń palną, dlatego ta umiejętność jest warta uwagi.

Koszt: 1 punkt.


10. Wyrwanie Karabinu, Tarczy i Wyrzutni

Przytrzymaj ∆, by wyrwać ciężką broń, taką jak karabiny, tarcze i wyrzutnie, z rąk przeciwników. Kolejna umiejętność związana z rozbrajaniem nieprzyjaciół - tym razem możemy ograniczyć wrogów wyposażonych w cięższe bronie, a także w tarcze.

Koszt: 2 punkty.


11. Wyrwanie i Rzut

Przytrzymaj ∆, by rzucić wyrwaną bronią w przeciwników. Miły dodatek do zabrania broni, dzięki któremu pozbawimy na chwilę przytomności rozbrojonego wroga.

Koszt: 2 punkty.


Zobacz też:


12. Zwrot Rakiety

Wciśnij L1+R1, by odrzucać rakiety do wrogów. Prawdopodobnie najciekawsza umiejętność, która okaże się przydatna zwłaszcza w bardziej zaawansowanych fazach gry. Dzięki niej możemy zawracać nadlatujące w naszym kierunku rakiety. Brzmi abstrakcyjnie, ale - co najważniejsze - działa!

Koszt: 2 punkty.

Zobacz także