Spider-Man - wszystkie kostiumy i ich moce: jak odblokować, wymagania
Pełna lista.
Gra Spider-Man może się pochwalić pokaźną kolekcją strojów i kostiumów, które może nosić główny bohater. Poniżej znajdziesz pełną listę pancerzy, wraz z wymaganiami ich kupna.
Oprócz wymogu ukończenia konkretnej misji lub osiągnięcia danego poziomu, za większość kostiumów trzeba jeszcze zapłacić żetonami. Szczegóły znajdziesz w tabeli.
Wygląd | Nazwa stroju | Powiązana moc | Możliwość kupienia po | Wymagania do kupienia |
---|---|---|---|---|
Zaawansowany kostium | Bitewna Koncentracja - Hybrydowa biomembrana błyskawicznie generuje koncentrację przez krótki czas. | Misja główna Coś starego, coś nowego | 1 żeton plecaka 2 żetony przestępstw | |
Klasyczny kostium (uszkodzony) | Bez powiązanej mocy. | Misja główna Coś starego, coś nowego | Darmowy | |
Klasyczny kostium (naprawiony) | Rozprysk sieci - wyskocz w powietrze i zwiąż siecią wszystko dookoła. | Misja główna Coś starego, coś nowego | 2 żetony plecaków 2 żetony przestępstw | |
Kostium Noir | Dźwięk Ciszy - Przeciwnicy nie wzywają wsparcia, gdy zostaną zaalarmowani. | Misja główna Coś starego, coś nowego | 2 żetony plecaków 1 żeton bazy | |
Kostium Scarlet Spider | Holowabik - Holowabiki rzeczywistości rozszerzonej, które ogłuszają przeciwników przed zniknięciem. | Poziom 4 | 3 żetony przestępstw 2 żetony kultowych miejsc | |
Kostium Spider Armour - MK II | Kuloodporny - Magnetycznie odpychający pancerz z tymczasową kuloodpornością, nawet na pociski snajperskie. | Poziom 5 | 1 żeton baz 1 żeton kultowych miejsc 2 żetony badawcze | |
Kostium Tajna Wojna | Wyścig Zbrojeń - Uwalnia potężny impuls elektromagnetyczny, który ogłusza wrogów i dezaktywuje ich broń. | Poziom 7 | 2 żetony plecaków 1 żeton bazy 2 żetony badawcze | |
Kostium Starka | Spider Kumpel - przywołuje Spider Kumpla, który tymczasowo pomaga w walce. | Poziom 9 | 1 żeton baz 3 żetony przestępstw 1 żeton badawczy | |
Kosium Negatywny | Negatywna Fala - Synchronizuje cząsteczki nanosiatki, by wyzwolić druzgocącą falę negatywnej energii. | Poziom 11 | 1 żeton baz 2 żetony kultowych miejsc 1 żeton badawczy | |
Kostium Izolowany Elektrycznie | Elektryczny cios - Naładowane kondensatory tymczasowo elektryzują rękawice, które porażają wrogów. | Poziom 13 | 1 żeton baz 3 żetony przestępstw 1 żeton badawczy | |
Spider-Punk | Niech Gra Muzyka - Uderza w przeciwników falami dźwięku sprawiedliwości. | Poziom 16 | 2 żetony plecaków 3 żetony przestępstw 2 żetony kultowych miejsc | |
Kostium zapaśnika | Król Ringu - Używaj Pajęczego Rzutu bez konieczności wcześniejszego związywania wrogów siecią. | Poziom 19 | 2 żetony plecaków 2 żetony baz 2 żetony badawcze | |
Kostium Sam Strach | Niszczyciel - Wspomagające nanomięśnie znacznie zwiększają zadawane obrażenia. | Poziom 21 | 2 żetony baz 6 żetonów wyzwań 3 żetony badawcze | |
Kostium Kamuflujący | Projektor rozmywający - Tworzy pole zakłócające, które chroni cię przed wzrokiem niezaalarmowanych wrogów. | Poziom 23 | 2 żetony baz 4 żetony wyzwań 3 żetony kultowych miejsc | |
Kostium Spider Armour - MK III | Tytanowe Płyty - Dynamicznie reagujący metal, który odbija pociski, oprócz snajperskich, w kierunku strzelców. | Poziom 26 | 2 żetony baz 4 żetony wyzwań 4 żetony przestępstw | |
Czarny kostium Spider-Man 2099 | Niska Grawitacja - Zmniejsza grawitację, gdy przebywasz w powietrzu. | Poziom 29 | 2 żetony baz 4 żetony przestępstw 4 żetony wyzwań | |
Kostium Iron Spider | Żelazne Ramiona - Siej zniszczenie za pomocą czterech ruchomych ramion, skonstruowanych z monoatomowego stopu żelaza. | Poziom 31 | 3 Żetony baz 3 Żetony wyzwań 4 Żetony przestępstw | |
Kostium Szybkości | Bez powiązanej mocy. | Poziom 33 | 2 Żetony plecaków 4 Żetony wyzwań 2 żetony kultowych miejsc | |
Kostium Spider Armour - MK IV | Tarcza Obronna - Magnetyczna tkanina tworzy tarczę energetyczną, tymczasowo pochłaniającą wszystkie obrażenia. | Poziom 35 | 4 Żetony baz 4 Żetony wyzwań 3 żetony kultowych miejsc | |
Duchowy Kostium | Duchowy Ogień - Generuje zadające obrażenia niestabilne fale duchowej energii pochodzącej... skądś... | Poziom 37 | 6 Żetony baz 6 Żetony wyzwań 6 Żetony przestępstw | |
Biały kostium Spider-Mana 2099 | Wstrząsające uderzenie - Technologia wstrząsowa sprawia, że przeciwnicy są odrzucani przy każdym ciosie. | Poziom 39 | 4 Żetony baz 4 Żetony wyzwań 4 żetony przestępstw | |
Kostium Vintage | Żarciki- Uraź dumę swojego przeciwnika. | Poziom 41 | 4 Żetony plecaków 4 Żetony wyzwań 4 Żetony przestępstw | |
Kostium Ostatnia Szansa | Bezlitosna Furia- Przeciwnicy nie mogą blokować ani przerywać twoich ataków, nawet jeśli mają tarcze. | Poziom 45 | 20 żetonów przestępstw | |
Gatki | Wyrównywacz- Wszyscy, łącznie z tobą, padają po jednym ciosie. | Misja główna Wojna i pokój | Ukończ wszystkie misje główne, misje poboczne i w 100 % ukończ wszystkie dzielnice. | |
Kostium domowej roboty | Bez powiązanej mocy. | Misja główna Coś starego, coś nowego | Znajdź wszystkie plecaki. | |
Kostium Anty-Ock | Zaopatrzenie- Rozproszona nanosiatka stale uzupełnia zapas amunicji wybranego gadżetu. | Misja główna Wojna i pokój | Darmowy | |
Czarny Kostium | Bez powiązanej mocy. | Misja główna Kocia kołyska | Znajdź wszystkie czarne koty | |
Kostium ESU | Bez powiązanej mocy. | None | Wykonaj wszystkie sekretne zdjęcia. |
Następnie: Spider-Man - jak walczyć: lista ruchów i kombosów
Spis treści: Spider-Man - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Spider-Man - walka: 8 porad na początek