Skip to main content

Spider-Man - Zawiła sprawa

Misja główna: infiltrujemy magazyn i odblokowujemy elektrosieć.

W poprzedniej misji, Szok finansowy, mieliśmy przyjemność powstrzymać Shockera przed napadem na bank. Wymagało to sporo wysiłku, ale w końcu możemy zająć się innymi sprawami. Obecna misja, Zawiła sprawa, odblokowuje się dopiero po kilku chwilach. Gdy jednak już to nastąpi, udaj się do żółtego znacznika misji.

Tym razem udajemy się do dzielnicy Hell's Kitchen, a dokładniej do części z dokami, nad samą wodą. Po dotarciu na miejsce czeka cię nieliche wyzwanie - miejsce patrolowane jest przez kilkadziesiąt ludzi Fiska.

Największym zagrożeniem okażą się początkowo snajperzy - ich lokalizacją poznasz bardzo łatwo, bo podążając za czerwonymi wiązkami lasera (1). To właśnie strzelcami wyborowymi powinieneś zająć się w pierwszej kolejności. Na początku zadania warto jest spróbować działać po cichu, dzięki czemu walka będzie znacznie prostsza.

Podążaj zatem od dachu do dachu i likwiduj snajperów. Gdy oczyścisz z nich okolicę, zajmij się pozostałymi. Po rozprawieniu się ze wszystkimi, pojawi się policja. Policjant Jeff poprosi cię o pomoc. W tym celu musimy znaleźć alternatywne wejście do magazynu. Okalamy więc cały budynek, gdzie po drugiej stronie - na szczycie - zauważamy kratkę wentylacyjną (2).

Oczywiście jest to nasze wejście. Po dostaniu się do środka, podchodzimy do głównych wrót, aby wykonać na nich interakcję i wpuścić policjanta Jeffa do środka. Nie jest to jednak takie proste. Po chwili mężczyzna wsunie pod drzwi swój paralizator. Podnieś przedmiot, dzięki czemu będziesz mógł stworzyć elektrosieć. Po jej wykonaniu, strzel pajęczyną w skrzynkę elektryczną (3) na ścianie po prawej stronie.

Tym samym odblokujesz drzwi. Po przerywniku filmowym przeskanuj okolicę, aby podświetlić na żółto okablowanie. Twoim celem jest skrzynka na górnym poziomie (4). Wdrap się zatem do niej i również wystrzel elektrosieć. Tym samym odblokujesz ukryte drzwi i zauważysz ślady na ziemi po wrotach.

Twoim celem jest znalezienie kolejnych takich śladów. Oprócz głównych drzwi, które w danym momencie nie powinny cię obchodzić, wejdź na górny poziom, gdzie przy jednym z kontenerów (5) zauważysz kolejne zarysowanie na podłodze. Jeff nie będzie jednak w stanie dostać się na miejsce.

Aby mu pomóc, przedostań się po przekątnej na drugą stronę magazynu, gdzie za pomocą sieci (L1+R1) rusz koło odpowiedzialne za windę (6). Dzięki temu za moment będziecie mogli otworzyć kolejne drzwi. Raz jeszcze użyj swego pajęczego zmysłu, aby zlokalizować przewody i skrzynkę. Udaj się do tej ostatniej i wystrzel w nią elektrosieć.

Tym razem odnaleźć musimy drugą skrzynkę przyłączeniową. W tym celu musimy podnieść windę tym samym sposobem, jak kilka chwil wcześniej. Dopiero wtedy możemy strzelić elektrosiecią w skrzynkę. Pomóż Jeffowi otworzyć właz w podłodze i podążaj dalej odkrytym w ten sposób tunelem.

W końcu wydostaniesz się na zewnątrz, gdzie czeka cię walka łącznie z kilkudziesięcioma przeciwnikami. Niestety, nie będzie czasu, aby działać po cichu, dlatego wykorzystuj wszystkie najlepsze kombosy i sposoby na eksterminację wrogów, aby jak najszybciej oczyścić teren. Z czasem pojawią się posiłki. Kolejna faza misji to pościg za uciekającą ciężarówką - wykonuj uniki, gdyż będziesz ostrzeliwany ładunkami wybuchowymi. Gdy nad ciężarówką pojawi się trójkąt, szybko wciśnij ten przycisk na padzie, dzięki czemu dostaniesz się na dach auta (7).

Gdy nad postacią zauważysz białe lub błękitne kreski, błyskawicznie wykonaj unik i wciskaj pojawiające się przyciski. Pamiętaj, że wrogów możesz pozbyć się tylko i wyłącznie wtedy, gdy zeskoczysz na boczną część pojazdu. Po zlikwidowaniu wrogów z tyłu, zajmij się także kierowcą w analogiczny sposób. Chwyć drugą ciężarówkę (8) w ramach mini gry.



Naciskaj szybko wyświetlony przycisk, aby wciągnąć pojazd na górę, tym samym ratując kierowcę. Uruchomi się scenka przerywnikowa, po której zostanie odblokowana szybka podróż. Wykonaj samouczek z tym związany, aby zakończyć misję i znaleźć się w domu Petera.

Zobacz także