Spojrzenie na gameplay w polskiej strzelance Inner Chains
Nieco w stylu Painkiller.
Polskie studio Telepaths's Tree przygotowało nowy gameplay z mrocznej strzelanki Inner Chains, prezentując dynamiczną rozgrywkę w „biomechanicznym” świecie.
Sfinansowana na Kickstarterze produkcja bazuje na silniku Unreal Engine 4 i do pewnego stopnia przypomina tytuły z serii Painkiller - gdyby obniżyć nieco tempo walki i liczbę przeciwników, ale uczynić lokacje nieco straszniejszymi.
Poniższy materiał wideo oferuje właśnie spojrzenie na mroczne lokacje, ale później jest już tylko akcja: miotacz ognia, przeróżni wrogowie, walka wręcz i korzystanie z otoczenia.
Inner Chains miało ukazać w czerwcu ubiegłego roku, ale niemal w ostatnim momencie twórcy postanowili przełożyć premierę na przełom trzeciego i czwartego kwartału. Także i tego terminu nie udało się dotrzymać, a teraz mówi się jedynie o premierze „wkrótce”.
Decyzję autorzy tłumaczyli sukcesem, jaki projekt odniósł na Kickstarterze - ze względu na duże zainteresowanie, postanowili poświęcić strzelance więcej czasu i rozbudować grę o dodatkowe treści.
Gra zmierza na PC. Telepaths' Tree to doświadczona grupa twórców, składająca się z deweloperów z wszystkich większych firm z Polski: CD Projekt Red, People Can Fly czy Flying Wild Hog.