Sporo gameplayu z trybu multiplayer Halo Infinite w nowym materiale
Deweloperzy opowiadają o grze.
Twórcy z 343 Industries opublikowali ponad dziesięciominutowy materiał o trybie sieciowym z Halo Infinite. Zaprezentowano w nim sporo fragmentów rozgrywki.
Warto przypomnieć, że multiplayer w nowym Halo będzie darmowy dla wszystkich - nie tylko dla abonentów Game Passa. Gra debiutuje jesienią.
Jak zawsze, deweloperzy wprowadzają garść nowości i zmian. Podstawowy gameplay to nadal arcade'owe strzelanie - na mniejszych arenach lub większych polach bitew z pojazdami. Inaczej działają już jednak ulepszenia polowe, które nie aktywują się od razu, gdy je podniesiemy, a dopiero wtedy, gdy sami je włączymy.
Nasza postać może wyposażyć specjalne gadżety. Jeden z nich to linka z hakiem, znana z kampanii dla jednego gracza. Pozwoli nie tylko szybko dostać się w inne miejsce, ale nawet przyciągnąć do siebie broń. To o tyle istotne, że zdobywanie potężniejszych broni podczas meczu to kluczowy element klasycznego multiplayera w Halo.
Rozbudowano też mechanikę pojazdów. W Infinite można uszkodzić różne części maszyn - na przykład koło Warthoga. Nadal będziemy mogli wtedy jechać, ale wolniej i mniej stabilnie. Pojazdy będą też pojawiały się na środku pola bitwy, dostarczane w zrzutach z powietrza.
Gra zaoferuje najbardziej rozbudowany system customizacji wyglądu Spartan w historii cyklu. Strzelanka ma być rozwijana przez lata, a nowości będą pojawiać się w ramach kolejnych sezonów i mniejszych aktualizacji.