Spot telewizyjny The Division opowiada o upadku Nowego Jorku
Bez fragmentów rozgrywki.
Ubisoft przygotował spot telewizyjny dla sieciowej strzelanki The Division, w nieco ponad dwóch minutach prezentując upadek Nowego Jorku.
Oglądamy więc metropolię przed tajemniczą epidemią, roznoszoną za pomocą banknotów. Miasto jest teraz wyludnione i odizolowane, a na ulicach krążą bandyci - do odstrzelenia przez gracza.
„Wczoraj myśleliśmy, że jesteśmy niezwyciężeni. Ale to było wczoraj. Dzisiaj, musimy ocalić, co pozostało” - czytamy w opisie. Materiał wideo - choć całkiem imponujący - jest w pełni animowany i nie zawiera nowych fragmentów rozgrywki.
Warto pamiętać, że jutro o 10 rano rozpoczynają się otwarte testy wersji beta gry na Xbox One (na PC i PlayStation 4 od piątku) - potrzebne pliki można pobierać już od wczoraj.
The Division ukaże się 8 marca na PC, PlayStation 4 i Xbox One.