Sprzedano 25 tys. polskiego Realpolitiks, będzie druga część
Przygodówka Kursk opóźniona.
Polska strategia Realpolitiks sprzedała się w nakładzie przekraczającym 25 tysięcy egzemplarzy. Jeszcze w tym roku rozpocznie się produkcja drugiej części.
Tytuł debiutował w lutym tego roku i już w pierwszym tygodniu rozprowadzono 10 tys. sztuk, co oznaczało zwrot kosztów produkcji. Plany na sequel nie powinny być więc zaskoczeniem.
„Według szacunków, sprzedaż gry strategicznej Realpolitiks na komputerach osobistych przekroczyła liczbę 25 tysięcy sztuk. Jednocześnie podjęto decyzję o rozpoczęciu produkcji gry Realpolitiks 2 jeszcze w 2017 roku” - napisano w komunikacie.
W lipcu produkcja ukaże się w wersji mobilnej, na platformach iOS oraz Android.
Jednocześnie dowiedzieliśmy się, że przygodówka Kursk została opóźniona i ukaże się w pierwszej połowie 2018 r. Dotychczas zakładano debiut jeszcze w tym roku. Platformy docelowe to PC, PS4 i Xbox One.
„W początkowych założeniach Kursk miał być grą na 4 godziny rozgrywki. Szybko zdaliśmy sobie sprawę, że w historii tkwi olbrzymi potencjał i wymaga ona należytego zgłębienia. Dlatego też tytuł będzie znacznie większy i zapewni nawet kilkanaście godzin wrażeń” - komentuje Michał Stępień, Prezes Zarządu Jujubee.
Jeśli o kalendarzu wydawniczym studia Jujubee mowa, to Realpolitiks 2 powinno ukazać się w 2019 r., a na następny rok zaplanowano następcę Kurska, czyli kolejną „grę przygodowo-dokumentalną typu sandbox, z elementami RPG, o tytule roboczym Konklawe” - opisuje firma.
Latem na PC trafi także Take Off - The Flight Simulator, przeniesiony z urządzeń mobilnych. Trwają też prace nad kolejnym symulatorem na iOS i Androida.
Tytuł „może pełnić rolę pierwszej wielkiej strategii dla graczy, którzy chcieliby spróbować swoich sił w tym nieprzystępnym gatunku. Otrzymujemy grę mniej skomplikowaną, ale i trochę mniej angażującą, choć nadal całkiem przyjemną” - napisał Mateusz w recenzji Realpolitiks.