Skip to main content

Sprzedano już trzy miliony zestawów startowych platformowego Disney Infinity

W tym 551 tys. w okresie świątecznym.

Serwis internetowy dziennika The New York Times informuje, że na całym świecie sprzedano już trzy miliony zestawów startowych platformowego Disney Infinity.

Amerykańska gazeta powołuje się na dane od Disney Interactive. Zestaw startowy kosztuje więcej niż standardowa gra wideo, bo aż 75 dol. (ok. 230 zł). Produkcja debiutowała w sierpniu ubiegłego roku.

Zajmująca się badaniem rynku w USA firma NPD donosi, że w samym tylko okresie świątecznym rozeszło się 551 tys. egzemplarzy, dzięki czemu niemal dogoniono największego konkurenta - Skylanders. Activision sprzedało 597 tys. swojego Skylanders SWAP Force.

„Jesteśmy podekscytowani, że rodziny i gracze przyjęli Disney Infinity” - komentuje James Pitaro, prezes Disney Interactive. „Uważamy, że wykreowaliśmy za pomocą Infinity stabilną platformę.”

Disney Infinity było dziesiątą najchętniej kupowaną grą w pudełku w Stanach Zjednoczonych w ubiegłym roku - ujawniło w ubiegłym tygodniu NPD.

Wysokie wyniki sprzedaży są na pewno dobrą wiadomością dla Disneya. Oddział Interactive notował w ostatnim kwartale nawet 76 mln dol. straty, a na produkcję Infinity wydano rzekomo nawet 100 mln.

Produkcja korzysta z postaci z popularnych marek Disneya i Pixar. Poza samymi grami, w sprzedaży pojawiły się zestawy figurek, które przenosimy na ekran za pomocą specjalnych portali.

Zobacz także