Sprzedano już ponad 1,8 mln egzemplarzy Friday the 13th
Pomimo licznych problemów.
Pomimo licznych problemów, błędów, niedoróbek i raczej chłodnego przyjęcia w recenzjach, sieciowy horror Friday the 13th: The Game sprzedaje się świetnie - nakład przekroczył 1,8 mln egzemplarzy.
Warto dodać, że wysoki wynik wypracowano w bardzo krótkim czasie - gra debiutowała bowiem pod koniec maja tego roku, na PC, PS4 i Xbox One.
„To były długie dwa miesiące dla naszego zespołu w Gun Media i w IllFonic” - komentuje Wes Keltner, założyciel tej pierwszej firmy. „Od premiery mamy bardzo oddaną społeczność i choć nie zawsze wszystko szło idealnie, to na pewno czujemy się pewnie patrząc w przyszłość.”
Zaraz po debiucie produkcja zebrała sporo krytyki za awarie serwerów i długie kolejki. W najgorszej sytuacji znaleźli się nabywcy wersji Xbox One. Wersja na tę platformę była przestarzała - nie zawierała samouczka czy aktualnego projektu menu oraz elementów interfejsu. Stosowną łatkę wydano dopiero w ubiegłym tygodniu.
Teraz twórcy ujawnili za to, że Friday the 13th: The Game doczeka się wydania pudełkowego na konsolach. Premiera - oczywiście - 13 października, w piątek.
W zestawie znajdą się dodatkowe skórki dla postaci. Nie jest obecnie jasne, czy edycją zainteresuje się któryś z polskich dystrybutorów.
Friday the 13th: The Game to asymetryczna gra wieloosobowa. Jeden uczestnik wciela się w znanego z filmów mordercę, Jasona Voorheesa, a kilku graczy steruje nastolatkami, którzy starają się unikać łowcy - lub go zabić.
Twórcy przygotowali kilku bohaterów i trzy lokacje dostępne od premiery. W planach są kolejne mapy i inne dodatki, ale deweloperzy skupiają się nadal na poprawianiu stanu technicznego produkcji.