Skip to main content

Sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy Project Cars

Sukces gry wyścigowej.

Bandai Namco i Slightly Mad Studios poinformowali, że na całym świecie sprzedano już ponad 2 miliony egzemplarzy wyścigowego Project Cars na wszystkich platformach: PC, PS4 i Xbox One.

„Wielomilionowa sprzedaż potwierdza nie tylko jakość rewolucyjnej symulacji wyścigów, ale także platformy World of Mass Development” - komentuje Ian Bell z odpowiedzialnego za prace studia, mówiąc o systemie produkcji z udziałem opinii - i pieniędzy - graczy.

Jest szybko

„Dwa miliony sprzedaży pokazują, że na rynku zawsze jest miejsce na gry stworzone z pasją i talentem. To daje nam zastrzyk adrenaliny na przyszłe projekty” - dodaje producent gry, Stephen Viljoen.

Bandai Namco chwali się tymczasem, że Project Cars to lider w świecie wyścigowego e-sportu, z turniejami na imprezach Intel Extreme Masters, ESL czy Red Bull 5G.

„Po wielokrotnym opóźnianiu premiery, otrzymaliśmy w końcu znakomitą produkcję. Dopieszczoną niemal w każdym calu, piękną i angażującą z fantastyczną społecznością wspierającą twórców” - napisał Damian w recenzji Project Cars.

Tytuł podzielono na dwa równorzędne tryby - dla jednego i wielu graczy. Użytkownicy preferujący rozgrywkę bez udziału innych, otrzymują możliwość udziału w treningu, a także dołączenia do weekendu turniejowego.

Zobacz na YouTube

Centralnym punktem Project CARS jest kariera. Co ciekawe, sami decydujemy w jakim miejscu zaczniemy przygodę. Nie jesteśmy ograniczani i nie musimy rozpoczynać od najniższych lig z najwolniejszymi autami, by wspinać się wyżej.

W grze wieloosobowej udostępniono opcję ścigania się po dołączeniu do skonfigurowanych wyścigów lub tworzenia własnych, wedle osobistych preferencji. Jest też możliwość pobrania „ducha” wybranego gracza.

Warto przypomnieć, że Slightly Mad Studios zdążyło już zapowiedzieć Project Cars 2. Chętni mogą zagwarantować sobie dostęp do wczesnej wersji gry, wpłacając na konto projektu co najmniej 50 funtów (ok. 245 zł).

Zobacz także