Skip to main content

Sprzedano ponad 8,5 mln epizodów The Walking Dead

Nie usuwajcie zapisanych stanów gry z pierwszego sezonu.

W rozmowie z The Wall Street Journal prezes Telltale Games, Dan Connors poinformował, że wszystkie epizody The Walking Dead sprzedały się w nakładzie przekraczającym 8,5 mln egzemplarzy, co daje średnio 1,7 mln na odcinek.

Według WSJ gra zarobiła „więcej niż 40 mln dolarów, nie licząc promocji”. Connors zdradził, że około 25% sprzedaży wygenerowały wersje przeznaczone na urządzenia z systemem iOS. Kluczowymi miesiącami były listopada i grudzień, gdy zainteresowanie graczy było największe, a The Walking Dead kilka razy trafiło na główną stronę sklepu Apple.

Prezes Telltale Games rozmawiał także z Redbull UK. Dziennikarzom serwisu opowiadał o planach i ambicjach. Connors zdradził, że pewnego dnia chciałby spróbować opowiedzieć historię rozgrywającą się w świecie Gwiezdnych Wojen.

I tak nikt cię nie lubi, Kenny.

„Odchodząc z LucasArts, zawsze mieliśmy przeczucie, że udałoby się nam stworzyć świetną grę w uniwersum Gwiezdnych Wojen” - mówił Connors. „Podoba nam się też pomysł zbudowania głębszej historii, tak jak to uczyniono w przypadku serii Halo czy Half-Life” - dodał.

W tym samym wywiadzie padły także zapewnienia, że Telltale postara się umożliwić przeniesienie zapisanych stanów gry do drugiego sezonu The Walking Dead. „Pracujemy nad tym aspektem” - mówił Connors, lecz dodał również, że kolejne epizody są we wczesnej fazie produkcji, a firma „pracuje nad konceptem”.

„Produkcja studia Telltale Games oparta jest na komiksie Roberta Kirkmana i czerpie z pierwowzoru garściami. Rysunkowy, sugestywny styl graficzny, skomplikowane charaktery postaci, dramatyczny, emocjonujący bieg wydarzeń i hordy zombie - to wszystko stanowi o sile marki” - pisał w recenzji Kamil.

Zobacz także