Sprzedaż Bulletstorm i Gears of War: Judgment na poziomie miliona egzemplarzy
People Can Fly bez sukcesów finansowych.
Bulletstorm sprzedał się w nakładzie „nieco poniżej” jednego miliona egzemplarzy, a Gears of War: Judgment osiągnął wynik na poziomie „nieco powyżej” miliona.
Informacje pochodzą z artykułu serwisu Edge, opisującego studio odpowiedzialne za oba tytuły - polskie People Can Fly.
Dynamiczna strzelanka Bulletstorm, choć spotkała się z uznaniem krytyków, nie zarobiła zbyt wiele dla wydawcy - Electronic Arts.
- Myślę, że za każdym razem, gdy dajesz z siebie wszystko i czytasz pochlebne opinie krytyków, ale nie przekłada się to na sukces finansowy, masz poczucie, że można było zrobić coś inaczej - mówi Wojciech Mądry, projektant poziomów. - Ale to była najpopularniejsza nowa marka w tym roku!
Nieco lepiej poradziło sobie Gears of War: Judgment, głównie przez wsparcie popularnej marki. Microsoft sprzedał ponad milion kopii gry, wyłącznie na Xboksa 360 (w odróżnieniu od Bulletstorm, które ukazało się także na PS3 i PC).
Szalone Bulletstorm ukazało się w lutym 2011 roku. Gracze nagradzi są za efektowne i kreatywne wykańczanie wrogów. Głównym bohaterem jest Grayson Hunt, członek oddziału Dead Echo, zdradzonego przez henerała Sarrano.
Wydane dwa lata później Gears of War: Judgment to prequel tworzonej na przestrzeni ostatnich siedmiu lat trylogii. Wcielamy się w członków oddziału Kilo, którego dowódcą jest Damon Baird.
Nie wiadomo, czym obecnie zajmuje się studio People Can Fly.