Sprzedaż Chivalry: Medieval Warfare przekroczyła milion egzemplarzy
Dodano nowe opcje personalizacji rycerzy.
Studio Torn Banner opublikowało nowe opcje personalizacji wyglądu rycerza w Chivalry: Medieval Warfare. Poinformowano także o wynikach sprzedaży - gracze kupili już ponad 1,2 mln egzemplarzy tytułu.
Fani średniowiecznej gry akcji mogą teraz dostosować wygląd prowadzonej postaci, zmieniając kolory hełmów, tarcz i pancerzy. Przygotowano także szereg herbów i wzorów do wyboru.
Twórcy chwalą się także, że sprzedali ponad, 1,2 mln egzemplarzy gry od czasy premiery w październiku 2012 roku. Rekordowa liczby graczy, biorących jednocześnie udział w rozgrywce, wynosi ponad 23 tys. osób. Wynik jest o tyle imponujący, że tytuł ukazał się wyłącznie na PC.
Chivalry: Medieval Warfare powstało dzięki wsparciu graczy na Kickstarterze - twórcy pozyskali ponad 85 tys. dol. na dokończenie produkcji.
Gra opowiada o zmaganiach rycerzy podczas średniowiecznych bitew. Akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej lub trzeciej osoby. Dostępny oręż obejmuje szereg broni białej, ale także łuki, kusze, a nawet balisty i katapulty.