Sprzedaż gier: pierwsza trójka w Wielkiej Brytanii nadal bez zmian
Na Steamie także marazm.
Firma Chart-Track opublikowała najnowsze zestawienie sprzedaży gier w Wielkiej Brytanii.
Po raz kolejny na pierwszej pozycji FIFA 14 - to już dziewiąta „jedynka” od dnia premiery we wrześniu ubiegłego roku. Nie zmieniła się także reszta podium, a na pozostałych miejscach doszło jedynie do drobnych przetasowań.
Promykiem nadziei jest pierwszy w tym roku debiut w „top 10” - na dziesiątej pozycji zameldowała się bijatyka Dragon Ball Z: Battle of Z od Namco Bandai i studia Artdink. To najlepszy wynik gry z uniwersum Dragon Ball od 2009 roku.
Poniżej pierwsze dziesięć miejsc na liście sprzedaży w UK. Dane w zestawieniu dotyczą okresu 19 - 25 stycznia:
Ten tydzień | Poprzedni tydzień | Tytuł |
---|---|---|
1 | 1 | FIFA 14 |
2 | 2 | Call of Duty: Ghosts |
3 | 3 | Battlefield 4 |
4 | 5 | LEGO Marvel Super Heroes |
5 | 4 | Assassin's Creed 4: Black Flag |
6 | 8 | Minecraft: Xbox 360 Edition |
7 | 6 | Killzone: Shadow Fall |
8 | 9 | Grand Theft Auto 5 |
9 | 7 | Need for Speed: Rivals |
10 | Nowość | Dragon Ball Z: Battle of Z |
***
Z racji tego, że Chart-Track zajmuje się jedynie sprzedażą gier w pudełkach, warto spojrzeć na pierwszą dziesiątkę sprzedaży na Steamie - największym sklepie z grami w wersji cyfrowej na PC.
Szósty tydzień z rzędu pierwsze miejsce okupuje symulator DayZ, a w pierwszej trójce ponownie nie ma żadnych zmian - na pozostałych miejscach podium Rust i Starbound.
Nowości w tym tygodniu to sieciowa strzelanka Insurgency oraz taktyczne RPG Blackguards, odpowiednio na 8. i 9. miejscu. Na 10. pozycję spadło Next Car Game, a przeceny wywindowały Saints Row 4 oraz kolekcję Hitman.
Dane w zestawieniu dotyczą okresu 19 - 25 stycznia:
Ten tydzień | Poprzedni tydzień | Tytuł |
---|---|---|
1 | 1 | DayZ |
2 | 2 | Rust |
3 | 3 | Starbound |
4 | 7 | Saints Row IV |
5 | 4 | The Banner Saga |
6 | - | The Hitman Collection |
7 | 6 | Counter-Strike: Global Offensive |
8 | - | Insurgency |
9 | - | Blackguards |
10 | 5 | Next Car Game |