Skip to main content

Sprzedaż gier w UK - Call of Duty: WW2 z mocnym debiutem

Dużo lepszym niż Infinite Warfare.

Przedstawiciele firmy Chart-Track opublikowali najnowsze zestawienie sprzedaży nowych gier pudełkowych w Wielkiej Brytanii.

Call of Duty: WW2 notuje bardzo dobry debiut, osiągając wynik aż o 57 procent lepszy niż Call of Duty: Infinite Warfare. Przychody Activision nie wzrosły w podobnym stopniu, ponieważ brakuje ubiegłorocznych wydań Legacy i Legacy Pro.

Powrót do przeszłości pomógł Call of Duty

Rezultaty nadal są także słabsze niż było w przypadku Call of Duty: Black Ops 3 z 2015 roku. To potwierdza, że właśnie Black Ops od studia Treyarch pozostają najpopularniejszym cyklem w ramach tej serii strzelanek.

Assassin's Creed Origins jest na drugim miejscu, a zainteresowanie w porównaniu z debiutem spadło tylko o 36 procent, co jest wyjątkowo niską wartością w świecie wysokobudżetowych produkcji „AAA”, kupowanych najczęściej właśnie na premierę.

FIFA 18 trzyma się równie mocno na trzeciej lokacje, a Super Mario Odyssey zeskoczyło na czwarte miejsce, z bardziej typowym spadkiem zainteresowania - o 67 procent.

Jedyna inna nowość, która nie przestraszyła się Call of Duty: WW2, to pudełkowe wydanie Spintires: Mudrunner, na 24. miejscu.

Poniżej pierwsze dziesięć miejsc na liście sprzedaży w Wielkiej Brytanii, według liczby egzemplarzy. Dane dotyczą okresu 29 października - 4 listopada:

Ten tydzień Poprzedni tydzień Tytuł
1 Nowość Call of Duty: WW2
2 1 Assassin's Creed Origins
3 3 FIFA 18
4 2 Super Mario Odyssey
5 5 Gran Turismo Sport
6 4 Wolfenstein 2: The New Colossus
7 12 Forza Motorsport 7
8 11 Mario Kart 8: Deluxe
9 15 Forza Horizon 3
10 9 Środziemie: Cień Wojny

Serwis Chart-Track zajmuje się jedynie sprzedażą gier w pudełkach, dlatego warto spojrzeć na pierwszą dziesiątkę z ubiegłego tygodnia na Steamie - największym sklepie z grami w wersji cyfrowej na PC.

Nigdy nie zgadniecie, jaka gra jest na pierwszym miejscu! Otóż jest to PlayerUnknown's Battlegrounds, po raz 33. z rzędu. To już 7,959 miesiąca.

Call of Duty: WW2 jest tutaj drugie, spychając Assassin's Creed Origins na najniższy stopień podium. Warto jednak dodać, że strzelanka Activision jest na notowana aż trzy razy, osobno jako edycje standardowa, Gold i Deluxe.

Grand Theft Auto 5 jest szóste, wyprzedzając Wiedźmina 3 w Edycji Gry Roku oraz Football Manager 2018 - trwa przedpremierowy dostęp do wersji beta. Po dwóch tygodniach przerwy do pierwszej dziesiątki wrócił też Counter-Strike: Global Offensive.

Poniżej pełne zestawienie sprzedaży na Steamie z ubiegłego tygodnia, według przychodów. Dane dotyczą okresu 22 - 28 października:

Ten tydzień Poprzedni tydzień Tytuł
1 1 PlayerUnknown's Battlegrounds
2 Nowość Call of Duty: WW2
3 2 Assassin's Creed Origins
4 - Call of Duty: WW2
5 - Call of Duty: WW2
6 4 Grand Theft Auto 5
7 - Assassin's Creed Origins
8 6 Wiedźmin 3 - Edycja Gry Roku
9 9 Football Manager 2018
10 - Counter-Strike: Global Offensive

Zobacz także