Sprzedaż gier w UK: FIFA 18 wyprzedziła Forzę Motorsport 7
Cuphead wysoko na Steamie.
Przedstawiciele firmy Chart-Track opublikowali najnowsze zestawienie sprzedaży nowych gier pudełkowych w Wielkiej Brytanii.
FIFA 18 ponownie na prowadzeniu. Drugi tydzień w wykonaniu popularnego symulatora jest nawet lepszy niż w przypadku Fify 17 w ubiegłym roku, gdy silną konkurencję stanowiła Mafia 3.
Forza Motorsport 7 jest druga, co stanowi pewną tradycję dla serii. Forza 6 także zatrzymała się na tej pozycji po premierze, podobnie jak Forza Horizon 3. Ta ostatnia pozycja nadal cieszy się sporym zainteresowaniem i zamyka podium, dzięki nowemu zestawowi z konsolą.
LEGO Ninjago Movie - Gra wideo debiutuje na siódmej lokacie, za stałymi bywalcami w postaci Destiny 2, GTA 5 oraz Crash Bandicoot N. Sane Trilogy.
Zobacz: FIFA 18 - poradnik i najlepsze triki
Dziesiątkę zamyka Mario Kart 8 Deluxe, NBA 2K18 oraz LEGO World. Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser's Minions debiutuje na 19. miejscu, a Layton's Mystery Journey: Katrielle and the Millionaires' Conspiracy - na 31.
Poniżej pierwsze dziesięć miejsc na liście sprzedaży w Wielkiej Brytanii, według liczby egzemplarzy. Dane dotyczą okresu 1 - 7 października:
Ten tydzień | Poprzedni tydzień | Tytuł |
---|---|---|
1 | 1 | FIFA 18 |
2 | Nowość | Forza Motorsport 7 |
3 | 3 | Forza Horizon 3 |
4 | 2 | Destiny 2 |
5 | 5 | Grand Theft Auto 5 |
6 | 6 | Crash Bandicoot: N.Sane Trilogy |
7 | Nowość | LEGO Ninjago Movie - Gra wideo |
8 | 8 | Mario Kart 8 Deluxe |
9 | 10 | NBA 2K18 |
10 | 4 | LEGO Worlds |
Serwis Chart-Track zajmuje się jedynie sprzedażą gier w pudełkach, dlatego warto spojrzeć na pierwszą dziesiątkę z ubiegłego tygodnia na Steamie - największym sklepie z grami w wersji cyfrowej na PC.
PlayerUnknown's Battlegrounds jest pierwsze po raz 29. z rzędu. Cuphead jest drugi, brylując wspaniałą oprawą graficzną oraz rujnując samoocenę wysokim poziomem trudności. Podium zamyka Total War: Warhammer 2.
Divinity: Original Sin 2 spadło na czwartą lokatę, przed zamówieniami przedpremierowymi na Śródziemie: Cień wojny, nieśmiertelnym Grand Theft Auto 5 oraz przecenionym Dying Light od polskiego Techlandu.
Poniżej pełne zestawienie sprzedaży na Steamie z ubiegłego tygodnia, według przychodów. Dane dotyczą okresu 1 - 7 października:
Ten tydzień | Poprzedni tydzień | Tytuł |
---|---|---|
1 | 1 | Playerunknown's Battlegrounds |
2 | 4 | Cuphead |
3 | 2 | Total War: Warhammer 2 (preorder) |
4 | 3 | Divinity: Original Sin 2 |
5 | - | Śródziemie: Cień wojny |
6 | 5 | Grand Theft Auto 5 |
7 | - | Dying Light |
8 | 9 | Counter-Strike: Global Offensive |
9 | - | Total War: Warhammer 2 |
10 | Nowość | Battle Chasers: Nightwar |