Sprzedaż Hellblade przewyższyła oczekiwania Ninja Theory
Pół miliona egzemplarzy w trzy miesiące.
Przedstawiciele Ninja Theory poinformowali dziś, że sprzedaż gry Hellblade: Senua's Sacrifice przekroczyła oczekiwania deweloperów. Spodziewano się, że tytuł zacznie przynosić zyski po pół roku, a nastąpiło to już po 3 miesiącach.
Łącznie sprzedano już ponad 500 tys. egzemplarzy produkcji.
Warto zaznaczyć, że za to nietypowe połączenie gry akcji z „symulatorem chodzenia” odpowiada zaledwie dwudziestoosobowy zespół projektantów. Ninja Theory nie nawiązało też współpracy z żadnym wydawcą.
„Świetnie zaprojektowana narracja, oddająca próbkę trudności, z jakimi spotykają się osoby chore psychicznie każdego dnia, potrafi przejąć i pochłonąć. Rozgrywka nie jest idealna, ale dostatecznie dobra, by trwać u boku głównej bohaterki” - pisaliśmy w naszej recenzji.
Prowadzona postać jest celtycką wojowniczką, która przeżyła traumatyczne wydarzenia podczas najazdu Wikingów. Podczas wirtualnej podróży gracze zmagają się z psychicznymi problemami bohaterki, manifestującymi się fizycznie.
Gra jest dostępna na PC i PS4.