Sprzedaż Shadow Warrior 2 cztery razy wyższa niż pierwszej części
Trwają prace nad darmowymi DLC.
Deweloperzy z polskiego studia Flying Wild Hog poinformowali, że w pierwszym tygodniu obecności na rynku Shadow Warrior 2 sprzedało się czterokrotnie lepiej niż poprzednia część cyklu w analogicznym okresie.
Dokładnych danych liczbowych nie podano, ale zespół podkreśla, że premiera gry była największą w historii firmy. Twórcy zaznaczyli też, że produkcja cieszy się uznaniem recenzentów - średnia ocen w serwisie Metacritic wynosi 78%.
- Nie moglibyśmy być bardziej szczęśliwi z powodu przyjęcia Shadow Warrior 2 - stwierdził w rozesłanej do mediów informacji prasowej Michał Szustak, dyrektor Flying Wild Hog.
- Jesteśmy małym studiem, które składa się tylko z 75 osób - każda wlała swoje serce i dusze w stworzenie większych oraz innych doświadczeń. Fakt, że fani i krytycy docenili nasze wysiłki, znaczy dla nas wiele - dodał.
Deweloperzy nie zamierzają jednak spocząć na laurach. Rozpoczęli już prace nad dodatkową zawartością, którą udostępnią za darmo w formie aktualizacji. W pierwszej kolejności gracze otrzymają znaną z poprzedniej części katanę o nazwie Nobitsura Kage.
W planach są też rozszerzenia oferujące między innymi nowe misje i tryb wyzwań o wysokim stopniu trudności. Nie zabraknie też kolejnych broni, przedmiotów oraz postaci do wariantu kooperacji. Dokładnych szczegółów - w tym terminów wydania DLC - nie ujawniono.
W międzyczasie twórcy opublikowali trzecią łatkę do gry. Patch wprowadza szereg mniejszych lub większych zmian. Przede wszystkim wyeliminowano problemy z migoczącymi cieniami. Zoptymalizowano też ich renderowanie.
Rozwiązano też kłopoty z wydajnością w kooperacji. Do tego poprawki związane z trybem fotograficznym oraz ogólnym balansem rozgrywki.
Pełną listę zmian można znaleźć we wpisie opublikowanym na forum platformy Steam.
Shadow Warrior 2 dostępne jest tylko na PC. Na początku przyszłego roku produkcja zostanie jednak wydana także na konsolach PlayStation 4 i Xbox One.