Sprzedaż Super Mario Run nie spełniła oczekiwań Nintendo
Firma nie zrezygnuje z kolejnych mobilnych gier premium.
Super Mario Run zostało pobrane ponad 78 mln razy, ale zyski ze sprzedaży nie spełniły oczekiwań Nintendo - powiedział prezydent firmy, Tatsumi Kimishima, w rozmowie z serwisem Nikkei.
Jednocześnie Kimishima zaznaczył, że ważne są nie tylko zyski, ale także popularyzacja marek i postaci z gier w świadomości szerszego grona odbiorców.
Nintendo nie zamierza publikować wszystkich mobilnych tytułów w przyszłości w formie Free to Play. Firma stawia na model premium, a niedawna premiera darmowego Fire Emblem Heroes była wyjątkiem.
Deweloperzy pracują nad mobilną odsłoną cyklu Animal Crossing, w którym wcielamy się w nowego mieszkańca małego miasteczka, poznajemy mieszkańców i pomagamy im w codziennych problemach. Możliwe, że właśnie ten tytuł będzie już dostępny za opłatą.
Super Mario Run zadebiutowało w grudniu na platformach z systemem iOS, a wczoraj trafiło do sklepu Google Play i jest dostępne dla posiadaczy telefonów z Androidem.
Wersję testową pobrać można za darmo, by sprawdzić trzy (wkrótce cztery) pierwsze poziomy, fragment walki z bossem i rzucić okiem na dwie pozostałe opcje zabawy.
Za pełną wersję musimy już zapłacić 10 euro (ok. 43 zł).