Sprzedaż Titanfall 2 poniżej oczekiwań nie martwi EA
Gra poprawi wyniki?
Premierowa sprzedaż strzelanki Titanfall 2 wypadła poniżej oczekiwań wydawcy, ale Electronic Arts zapewnia, że produkcja może jeszcze wypracować zadowalające wyniki.
- Gra sprzedała się gorzej niż zakładaliśmy w danym okresie - przyznał dyrektor generalny EA, Andrew Wilson, podczas konferencji z inwestorami. - W obecnym momencie nie postrzegamy tego jako słabego rezultatu.
- Udowodniliśmy w przeszłości, że świetne gry można sprzedawać przez długi czas. Jeśli spojrzeć na Battlefield 4, to w trzy lata po premierze nadal rozprowadzamy sporo egzemplarzy i mieliśmy 10 milionów użytkowników na krótko przez debiutem Battlefield 1.
Problemy Titanfall 2 nie są wielkim zaskoczeniem i są zapewne pochodną pechowego terminarza jesienią ubiegłego roku. Mowa o debiucie pomiędzy Battlefield 1 i Call of Duty: Infinite Warfare, dwiema markami o bardzo mocnej pozycji.
- O Titanfall myślimy jako o jednej z najlepszych gier tego roku i na pewno jednej z najlepszych gier tej generacji, w najpopularniejszym gatunku na rynku - wyjaśnia Wilson.
- Mamy też zespół deweloperów z ogromnym doświadczeniem i dorobkiem, zaangażowany w dalsze wsparcie społeczności. Spodziewamy się dalszego budowania liczby graczy w nadchodzącym roku fiskalnym.
Warto dodać, że dodatkowe mapy, tryby i bronie - w odróżnieniu od serii Battlefield - rozprowadzane są w Titanfall 2 za darmo, bez wyjątków. Wydano już pierwszą lokację, a w planach są kolejne aktualizacje. Za pieniądze kupujemy przedmioty kosmetyczne, zmieniające wygląd Pilotów i Tytanów.