Skip to main content

Średniowiecze czy kosmos? Gracze The Sims 4 zadecydują o kolejnym dodatku

Uroki demokracji.

Electronic Arts postanowiło oddać w ręce graczy wybór motywów, którymi będą inspirowane następne Kolekcje w The Sims 4. Społeczność gry może wybrać pomiędzy różnorodnymi stylami ubioru oraz architektury.

Kolekcje to najmniejszy rodzaj dodatku, wzbogacający grę o zestawy nowych przedmiotów i budynków. Tym razem EA pozwoliło zadecydować graczom o tym, na co wydadzą swoje ciężko zarobione pieniądze (te rzeczywiste, a nie simoleony).

Na stronie gry udostępniono dwie ankiety. Pierwsza dotyczy ubrań: tutaj możemy wybrać pomiędzy kreacjami pełnymi koloru i cukierkowości, a mrocznym, gotyckim stylem. Jest także coś dla miłośników budowania. W następnej Kolekcji znajdziemy średniowieczne zamki lub technologiczny futuryzm z masą świecidełek i metalowych elewacji. Głosowanie zakończy się 21 maja o godzinie 19:00.

Firma nie podała konkretnego terminu, w którym zwycięskie dodatki trafią do gry. Co jednak najciekawsze, głosowanie wywołało wśród społeczności żywą dyskusję. Część graczy uważa, że The Sims 4 zasługuje na pełnoprawny dodatek w średniowiecznych klimatach, a nie tylko płatną Kolekcję z zestawem budynków.

Jeszcze inni żywiołowo zachęcają do głosowania na konkretną opcję, rozbudowując swój wybór o szczegółową i sensowną argumentację. Jak widać, simsowa społeczność żyje i ma się bardzo dobrze.

Potwierdzają to również statystyki opublikowane niedawno przez Electronic Arts. W najnowszą odsłonę serii zagrało już ponad 70 milionów osób, głównie dzięki przejściu gry na model Free to Play. Ogromny sukces cyklu zachęcił firmę do rozwoju kolejnych „gier-platform”, o czym informował podczas spotkania z inwestorami dyrektor generalny Andrew Willson.


Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?

Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.

Pobierz darmowy fragment i zamów książkę „Legendy gier wideo” w przedsprzedaży »

Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.

Dowiedz się więcej teraz »

Zobacz także