Śródziemie: Cień Wojny - Cena wojny, Do Gorgoroth, Szczęście się odwróciło
Akt II. Misje i zadania główne w Seregost i Gorgoroth.
Poniżej znajdziesz opis trzech misji w ramach II aktu gry. Pierwsze z nich odnajdziesz w Seregost, zaś dwa kolejne w Gorgoroth. Przypominamy, że oba regiony odblokowują się razem po zdobyciu pierwszej fortecy w Nurnen. Na poniższej stronie znajdziesz opisy następujących zadań fabularnych:
- Cena wojny (1)
- Do Gorgoroth (2)
- Szczęście się odwróciło (3).
Misja: Cena wojny
Po rozpoczęciu zadania w mroźnym Seregost zmierzamy na ratunek czeterem Gondorczykom. Klasycznie już będą przywiązanie do drewnianych pali, których strzec będą niewielkie oddziały orków. Po uwolnieniu wszystkich jeńców, jak można się było tego spodziewać, na arenie pojawią się wrodzy kapitanowie.
Pierwszy z nich, Garl Starożytny, może pochwalić się 21 poziomem doświadczenia. Drugi, Tarz Czarny Kieł, osiągnął dokładnie taki sam poziom. Twoim celem jest zgładzenie obu orków. Walka będzie dość trudna ze względu na pomagających kapitanom orków.
Aby ułatwić sobie zadanie, oddal się nieco od punktu startowego walki, aby zyskać więcej miejsca. Przyzwij także popleczników, którzy pomogą w walce. Gdy pokonasz lub zdominujesz obu kapitanów, misja dobiegnie końca.
Misja: Do Gorgoroth
Pierwsze zadanie fabularne w Gorgoroth koncentruje się na powrocie do współpracy z Idril, która przekazuje nam informacje o uwięzionym Baranorze. Po rozpoczęciu zadania udajemy się zatem do wskazanego obszaru, podświetlonego na zielono, gdzie zastajemy Baranora przywiązanego do kolumny.
Gdy tylko do niego docieramy, na arenie pojawiają się także wrodzy kapitanowie - Krimp Podlak na 32 poziomie doświadczenia oraz Skun Gruchotacz Kości określony poziomem niższym o jeden. Pierwszy z nich jest bardzo podatny na ataki z dystansu, dlatego strzelaj w niego z łuku i trzymaj na dużej odległości.
Przede wszystkim jednak, jak najszybciej uwolnij Baranora, który wówczas pomoże ci w potyczce z kapitanami. Bez niego walka jest oczywiście możliwa do ukończenia, jednak będzie znacznie trudniejsza. Po zabiciu lub zdominowaniu obu kapitanów misja zakończy się.
Misja: Szczęście się odwróciło
Kolejne zadanie w Gorgorotch początkowo może wydawać się znacznie trudniejsze, ale gdy będziesz trzymał się naszych wskazówek, powinno być całkiem proste. Musimy przerwać rytuał mający na celu przemianę kapitanów w wybrańców nazguli. Udajemy się na spotkanie z Eltariel, z którą zmierzamy we wskazane miejsce.
Czekać na ciebie tam będzie nazgul oraz trzech popleczników przywiązanych do palów. Pamiętaj, że gdy zaczniesz walczyć z nazgulem, w okolicy momentalnie pojawią się jego pomocnicy. Łącznie mierzyć się będziesz zatem z:
- dwoma nazgulami
- dwoma kapitanami
- liczną grupą słabszych orków.
Jeżeli nie pobiegniesz od razu do uwięzionych popleczników i nie spróbujesz ich uratować, walka będzie praktycznie niemożliwa do wygrania. Gdy uwolnisz wszystkich, będziesz posiadał przewagę liczebną, co powinno załatwić sprawę bardzo szybko.
- Spis treści: Śródziemie: Cień Wojny - Poradnik, Solucja
- Następnie: Śródziemie: Cień Wojny - Zguba Carnan, Wieża Czarnoksięstwa, Najlepsza obrona
Nie oznacza to jednak, że walka skończy się błyskawicznie, gdyż może potrwać nawet kilka minut. Pamiętaj, że jeśli nad którymś z sojuszników zauważysz czerwoną ikonę krwawienia, za wszelką cenę spróbuj do niego podbiec i wykonać ocucenie.
Pamiętaj, że osłabionych kapitanów możesz także dominować, wówczas pomogą ci w walce. Po zlikwidowaniu wszystkich wyróżnionych wrogów misja dobiegnie końca.