Śródziemie: Cień Wojny - Cienie przeszłości: Seregost
Zadania: Megras, Curu, Hannas, Czempion.
Na tej stronie możecie zapoznać się z opisem zadań pobocznych typu Cienie przeszłości. Wszystkie te misje są oznaczone na mapie ikoną przyłbicy, ale mogą znajdować się w różnych miejscach. Dostępne są jednak również z poziomu menu. Zadania są formą wspomnień Kelebrimbora, które odtwarzamy podczas trwania misji. Za ich ukończenie przewidziane są atrakcyjne nagrody.
Ukończenie wszystkich zadań tego typu w danym regionie odblokowuje ostatnie, w którym pokonujemy kapitana na bardzo wysokim poziomie. Trud jest jednak tego warty, gdyż zabicie takiego przeciwnika i zrealizowanie pobocznych wytycznych jest gwarantem wysokich nagród.
Im lepiej spiszesz się w danym zadaniu i zrealizujesz wytyczne, tym lepsze nagrody otrzymasz. Wśród nich występują punkty doświadczenia i umiejętności, monety, a także klejnoty. Na poniższej stronie znajdziesz opis zadań dostępnych w czwartej, przedostatniej lokacji gry, czyli Seregost. Oto opisywane misje:
- Megras
- Curu
- Hannas
- Starożytny wódz: Czempion
Misja: Megras
Możliwe nagrody:
- brąz: +800 mirianów
- srebro: +1 punkt umiejętności
- złoto: +1 czerwony klejnot.
Jedna z prostszych do wykonania misji tego typu. Naszą główną wytyczną jest zabicie czterdziestu ghuli. Rozpoczynamy na wieży - wskakujemy na jej krawędz i spoglądamy w kierunku nadciągających przeciwników. Znajdziesz tam kilka beczek. Jeśli do nich strzelisz, spowodujesz ogromny wybuch. Czekaj więc, aż znajdzie się tam grupa ghuli i wysadź ładunek.
Dzięki temu możesz wykorzystać maksymalnie pięć strzał, realizując tym samym drugą wytyczną. Trzecią jest z kolei ukończenie całego zadania w mniej, niż 30 sekund. Przy tej strategii jest to jak najbardziej możliwe i przy tym bardzo łatwe.
Misja: Curu
Możliwe nagrody:
- brąz: +800 mirianów
- srebro: +1 punkt umiejętności
- złoto: +1 zielony klejnot.
Kolejna, bardzo prosta misja. Głównym zadaniem jest najpierw odnalezienie strzał. Zaraz po starcie misji od razu pędź przed siebie, a po zebraniu najbliższych strzał, błyskawicznie wskocz na któryś z budynków. Teraz musisz zabić pięć karagorów.
Dodatkowe cele zrealizujesz, gdy zabijesz trzy potwory strzałami w głowę, a także nie dasz się zranić żadnemu wrogowi. Przy przebywaniu na konstrukcjach jest to naprawdę proste, ale nie zapominaj, że karagory też potrafią się wspinać.
Misja: Hannas
Możliwe nagrody:
- brąz: +800 mirianów
- srebro: +1 punkt umiejętności
- złoto: +1 biały klejnot.
Po starcie misji znajdziesz się w lodowej jaskini. Twoim celem jest zabicie pięciu potężnych Olog-haiów z ukrycia. Najłatwiej jest to robić zakradając się za ich plecy, a potem wspomagać się dodatkowymi atakami Kelebrimbora.
Dodatkowe bonusy zbierzemy natomiast za zabicie tylko i wyłącznie oznaczonych przeciwników, a także nie wykrycie naszej obecności. Jest to jednak dość proste, gdyż za każdego przeciwnika można bardzo łatwo zakraść się od tyłu.
- Spis treści: Śródziemie: Cień Wojny - Poradnik, Solucja
Misja: Starożytny wódz: Czempion
Możliwe nagrody:
- brąz: +800 mirianów
- srebro: +1 punkt umiejętności
- złoto: +1 czerwony klejnot.
Kapitana wywołamy poprzez wykonanie trzech egzekucji w walce. Po prostu biegnij przed siebie i rozpocznij jatkę, a gdy tylko pojawi się taka sposobność, wykonuj egzekucje. Dodatkowy bonus otrzymasz za wykonanie serii 25 ciosów. Wywołany kapitan jest odporny na ataki z dystansu, ale bardzo wrażliwy na wybuchy oraz egzekucje.
Pamiętaj, że wspierający Czempiona kapitanowie są podatni na dystansowe ataki, więc możesz spróbować osłabić ich z bezpiecznego dystansu, a następnie zdominować i nakazać pomoc w walce. Dzięki temu szybciej osłabisz Czempiona i będziesz mógł go zdominować. Spróbuj go także pochłonąć, jeśli zależy ci na dodatkowym bonusie.