Skip to main content

Śródziemie: Cień Wojny - Cienie przeszłości: Seregost

Zadania: Megras, Curu, Hannas, Czempion.

Na tej stronie możecie zapoznać się z opisem zadań pobocznych typu Cienie przeszłości. Wszystkie te misje są oznaczone na mapie ikoną przyłbicy, ale mogą znajdować się w różnych miejscach. Dostępne są jednak również z poziomu menu. Zadania są formą wspomnień Kelebrimbora, które odtwarzamy podczas trwania misji. Za ich ukończenie przewidziane są atrakcyjne nagrody.

Ukończenie wszystkich zadań tego typu w danym regionie odblokowuje ostatnie, w którym pokonujemy kapitana na bardzo wysokim poziomie. Trud jest jednak tego warty, gdyż zabicie takiego przeciwnika i zrealizowanie pobocznych wytycznych jest gwarantem wysokich nagród.

Im lepiej spiszesz się w danym zadaniu i zrealizujesz wytyczne, tym lepsze nagrody otrzymasz. Wśród nich występują punkty doświadczenia i umiejętności, monety, a także klejnoty. Na poniższej stronie znajdziesz opis zadań dostępnych w czwartej, przedostatniej lokacji gry, czyli Seregost. Oto opisywane misje:

  • Megras
  • Curu
  • Hannas
  • Starożytny wódz: Czempion

Misja: Megras

Możliwe nagrody:

  • brąz: +800 mirianów
  • srebro: +1 punkt umiejętności
  • złoto: +1 czerwony klejnot.

Jedna z prostszych do wykonania misji tego typu. Naszą główną wytyczną jest zabicie czterdziestu ghuli. Rozpoczynamy na wieży - wskakujemy na jej krawędz i spoglądamy w kierunku nadciągających przeciwników. Znajdziesz tam kilka beczek. Jeśli do nich strzelisz, spowodujesz ogromny wybuch. Czekaj więc, aż znajdzie się tam grupa ghuli i wysadź ładunek.

Wyceluj w beczkę, aby spowodować groźny wybuch.

Dzięki temu możesz wykorzystać maksymalnie pięć strzał, realizując tym samym drugą wytyczną. Trzecią jest z kolei ukończenie całego zadania w mniej, niż 30 sekund. Przy tej strategii jest to jak najbardziej możliwe i przy tym bardzo łatwe.


Misja: Curu

Możliwe nagrody:

  • brąz: +800 mirianów
  • srebro: +1 punkt umiejętności
  • złoto: +1 zielony klejnot.

Kolejna, bardzo prosta misja. Głównym zadaniem jest najpierw odnalezienie strzał. Zaraz po starcie misji od razu pędź przed siebie, a po zebraniu najbliższych strzał, błyskawicznie wskocz na któryś z budynków. Teraz musisz zabić pięć karagorów.

Trzy strzały w głowę zrealizują cel dodatkowy.

Dodatkowe cele zrealizujesz, gdy zabijesz trzy potwory strzałami w głowę, a także nie dasz się zranić żadnemu wrogowi. Przy przebywaniu na konstrukcjach jest to naprawdę proste, ale nie zapominaj, że karagory też potrafią się wspinać.


Misja: Hannas

Możliwe nagrody:

  • brąz: +800 mirianów
  • srebro: +1 punkt umiejętności
  • złoto: +1 biały klejnot.

Po starcie misji znajdziesz się w lodowej jaskini. Twoim celem jest zabicie pięciu potężnych Olog-haiów z ukrycia. Najłatwiej jest to robić zakradając się za ich plecy, a potem wspomagać się dodatkowymi atakami Kelebrimbora.

Gdy podczas skradania wróg podświetli się na czerwono, możesz dokonać cichego zabójstwa z ukrycia.

Dodatkowe bonusy zbierzemy natomiast za zabicie tylko i wyłącznie oznaczonych przeciwników, a także nie wykrycie naszej obecności. Jest to jednak dość proste, gdyż za każdego przeciwnika można bardzo łatwo zakraść się od tyłu.



Misja: Starożytny wódz: Czempion

Możliwe nagrody:

  • brąz: +800 mirianów
  • srebro: +1 punkt umiejętności
  • złoto: +1 czerwony klejnot.

Kapitana wywołamy poprzez wykonanie trzech egzekucji w walce. Po prostu biegnij przed siebie i rozpocznij jatkę, a gdy tylko pojawi się taka sposobność, wykonuj egzekucje. Dodatkowy bonus otrzymasz za wykonanie serii 25 ciosów. Wywołany kapitan jest odporny na ataki z dystansu, ale bardzo wrażliwy na wybuchy oraz egzekucje.

Kapitan pojawi się z dość mocną obstawą.

Pamiętaj, że wspierający Czempiona kapitanowie są podatni na dystansowe ataki, więc możesz spróbować osłabić ich z bezpiecznego dystansu, a następnie zdominować i nakazać pomoc w walce. Dzięki temu szybciej osłabisz Czempiona i będziesz mógł go zdominować. Spróbuj go także pochłonąć, jeśli zależy ci na dodatkowym bonusie.

Zobacz także