Stalker 2 - Koloseum wolności, Arena, zostań Mistrzem Areny, jak wygrać wszystkie walki
Pięć walk na Arenie.
Jedną z najciekawszych misji dodatkowych gry Stalker 2 jest zdecydowanie zadanie Koloseum wolności. Musimy zostać Mistrzami Areny. Aby tego dokonać, należy wygrać pięć walka na arenie, która znajduje się w obozie Rostok. Na tej stronie znajdziesz wskazówki dotyczące każdego z pięciu starć.
- Region: Rostok
- Lokalizacja: obóz Rostok
- Typ: poboczne
Na tej stronie:
Przebieg misji
Zadanie rozpoczniesz w obozie Rostok, który jest stolicą regionu o tej samej nazwie.
Porozmawiaj w głównym budynku z barmanem Gandzią, a potem udaj się na zaplecze przez przejście od napisem Arena.
Udaj się do kantorka i porozmawiaj z Arnim, który organizuje zmagania na arenie. Aby ukończyć misję, będziemy musieli powtarzać pewną sekwencję, aby wygrać pięć bitew.
Przed pierwszą z nich, udaj się na dół i porozmawiaj ze strażnikiem Charczochem. Przed każdą walką musimy oddać cały nasz ekwipunek, ale spokojnie - można go potem odzyskać. Aby rozpocząć konkretną walkę, zabierz wyposażenie ze skrzyni. Bronie będą zmieniać się wraz z kolejnymi arenami.
Nieco niżej znajdziesz wskazówki dotyczące każdej z pięciu aren. Natomiast po każdym starciu możesz odebrać swój ekwipunek otwierając niebieski sejf przy schodach.
W przerwach między arenami, musi upłynąć trochę czasu, więc korzystaj z krzeseł w kantorku Arniego, aby się zdrzemnąć. Jeżeli jesteś głodny i brakuje ci jedzenia, to kup je w sklepiku na górze, u poznanego wcześniej Gandzi. Czas przyjrzeć się wszystkim arenom.
Runda pierwsza
Najprostsza runda, można powiedzieć, że stanowi rozgrzewkę. Jest to walka dwóch na dwóch. Wystarczy, że wyeliminujesz duet przeciwników, którzy rozpoczynają po drugiej stronie areny. Twój partner nie musi przeżyć. W razie potrzeby możesz zgarnąć jego ekwipunek. Chowaj się za kontenerami i staraj się zaskoczyć wrogów od flanki.
Runda druga
Walczymy ze wściekłymi psami, ale chodzi o to, aby zlikwidować tego, który ma materialną postać, bo pozostałe są tylko widmami. Musisz po prostu biegać po arenie i szukać tego, który od czasu do czasu zatrzymuje się i emituje fale. Całkiem możliwe, że ten konkretny pies będzie się chować gdzieś pod ścianą. W razie potrzeby wskakuj na skrzynie i kontenery, aby uniknąć pogryzień. Pamiętaj, że posiadasz skromny zapas bandaży i apteczek.
Runda trzecia
Tym razem otrzymujemy snajperkę i będziemy atakowani przez oddział przeciwników. Schowaj się za kontenerem w narożniku, aby rywale mogli zaatakować cię tylko z dwóch stron i stopniowo eliminuj ich. Działaj schematycznie. Wychyl się, oddaj strzał, schowaj się i przeładuj broń.
Runda czwarta
Kolejny przeciwnik to chimera. Jako broń otrzymujemy karabin szturmowy. Trzeba uważać, bo bardzo szybko może nam skończyć się amunicja. Do chimery trzeba też zastosować specyficzną taktykę. Wskocz na drewniane skrzynię (tam będziesz bezpieczny) i oddaj serię strzałów w głowę potwora. Gdy stwór się schowa, zeskocz ale nie oddalaj się od skrzyń. Sprowokuj go, aby podbiegł do ciebie i uciekaj ponownie na górę. Strzelaj w niego do skutku. Pamiętaj, aby jak najwięcej kul wpakować w jego głowę.
Runda piąta
Finałowa walka. Najpierw w kantorku Arniego możesz porozmawiać z ostatnim przeciwnikiem - Tyranem. Możesz wybrać broń do pojedynku. W grze są: strzelba, karabin szturmowy oraz rewolwer (opcja Do wyboru, do koloru).
Przeciwnik będzie silnie opancerzony. Podbiegnij do czerwonego podwyższenia i staraj się tak przechodzić za nim, aby zaskakiwać przeciwnika i nie dać się podejść. Możesz też strzelać w czerwone butle z gazem, gdy wróg będzie blisko, aby zadać mu obrażenia eksplozją. Istnieje też opcja wyeliminowania przeciwnika nożem, od pleców. Wówczas zdobędziemy specjalne osiągnięcie. Oddając strzały, pamiętaj aby celować w głowę.
Po walce przeszukaj ciało ostatniego wroga, potem porozmawiaj ze strażnikiem, odbierz swoje rzeczy w sejfie i zgarnij główną nagrodę za całą misję u Arniego. Jeżeli szukasz kolejnych misji dodatkowych, to w Rostowie rozpoczniesz zadanie To tylko biznes, a na południe od Rostowa wykonasz zlecenie Za naukę.
Następnie: Stalker 2 - Czarna owca
Spis treści: Stalker 2 - Poradnik
Poprzednio: Stalker 2 - Promyk nadziei