Skip to main content

Stalker 2 - Pościg za duchami

Poszukujemy sabotażysty.

W trakcie przechodzenia misji głównej gry Stalker 2 okaże się, że ktoś sabotuje społeczność byłych monolitowców na Dzikiej Wyspie. Przywódca frakcji - Włóczęga - prosi nas o zbadanie sprawy. Okazuje się, że wśród ludzi Włóczęgi znajdują się wysoko postawieni zdrajcy.


Na tej stronie:


Zdobądź klucz dostępu do Azymutu

Zaczynamy bezpośrednio po zakończeniu poprzedniego zadania i kierujemy się do zaznaczonego na mapie celu. Lokalizujemy dziurę w murze - rzucamy śrubką w anomalię przed nią i wchodzimy do na teren obiektu. Odnajdujemy zwłoki żołnierza leżące przy zejściu do piwnicy, a następnie kratę na dole schodów i schodzimy na dół budynku.

Wewnątrz znajdziemy szyb z drabiną, którym schodzimy niżej. Podążamy tunelem, aż trafimy na grupę zbuntowanych Południowców. Niestety będą do nas wrogo nastawieni, więc zabijamy ich i podążamy dalej tunelem - uważamy na przeciwnika w egzoszkielecie, którego najlepiej zlikwidować szybkim strzałem w głowę.

Trafimy w końcu na drabinę i zwłoki, z których podnosimy kartę dostępu, po czym wspinamy się po pobliskiej drabinie na górę. Zaraz po wyjściu na zewnątrz zostaniemy zaatakowani przez snajpera na pobliskiej wieży. Jeśli mamy przy sobie snajperkę od Włóczęgi to możemy spróbować zdjąć go z dystansu albo szybko biegniemy w stronę budowli, aby rozprawić się z nim twarzą w twarz. Tak czy inaczej, i tak musimy skierować się w tamtym kierunku.


Wymień cewkę

Przechodzimy przez budynek i używamy znalezionej karty na terminalu na ścianie. Zgodnie ze słowami Włóczęgi i Chorsa kierujemy się w stronę wejścia na dach, uważając na rozstawione pułapki. Po znalezieniu drabiny na dach wchodzimy do wieży i kierujemy się na górę. Tam rozmawiamy z rannym Fomą i zabijamy go lub zostawiamy na pastwę losu.

Następnie podchodzimy do urządzenia przy ścianie i wchodzimy z nim w interakcję, aby umieścić w nim zdobytą wcześniej cewkę. Wychodzimy z obserwatorium wieży na balkon i wspinamy się po drabinie na dach, gdzie dźwignią włączamy antenę. Możemy zejść na dół drabiną lub - jeśli nie boimy się odrobiny ryzyka, zeskoczyć w miejscu zaznaczonym deskami i wylądować w anomalii grawitacyjnej, która zamortyzuje upadek.

Tak czy inaczej, misja zakończy się, a na jej miejsce automatycznie uruchomi się kolejna - Martwa częstotliwość.

Następnie: Stalker 2 - Martwa częstotliwość

Spis treści: Stalker 2 Heart of Chornobyl - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Stalker 2 - Gorący trop

Zobacz także