Stalker 2 - Zmiana warty: klucz od Północy, kontroler, cewka, skrytka Monolitowców, dach SPO, Wieprz, Skoczek
Kontroler w stacji przetwarzania odpadów.
Misja poboczna Zmiana warty jest etapem głównego zadania Gorący trop w grze Stalker 2. Poniżej dowiesz się jak znaleźć klucze prowadzące do piwnicy, jak pokonać kontrolera i wydostać się na powierzchnię po opróżnieniu tajnej skrytki.
- Region: Dzika Wyspa
- Lokalizacja: Dzika Wyspa
- Typ: poboczne
Na tej stronie:>
Weź klucz od Północy, dach SPO
Podczas misji głównej Gorący trop, udaj się do kompleksu na północny-wschód od Dzikiej Wyspy i porozmawiaj tam z dwoma stalkerami.
Teraz udaj się na północ, do pobliskiego magazynu. Musisz wejść po schodach na wyższy poziom i znaleźć miejsce, gdzie barierka jest zniszczona i można zeskoczyć na czerwony kontener.
Po drugiej stronie znajdź drabinkę, która poprowadzi cię na dach.
Odszukaj na dachu leżak i spójrz w dół. Tam leży ciało strażnika. Zabierz pęk kluczy.
Podziemna stacja przetwarzania odpadów
Teraz zejdź bezpiecznie na dół i poszukaj dobrze oświetlonych drzwi, które prowadzą do piwnic.
Zejdź przez otwór na dół.
Wkrótce trafisz do toksycznego korytarza. Odnajdź kolejną drabinkę i udaj się na górę.
Trafisz do głównej części stacji. W podziemiach napotkasz zombie. Polecamy walczyć z nimi bronią ciężką (rewolwer, strzelba). Zachowuj czujność, bo pomieszczenia są bardzo ciasne, a potwory potrafią ożyć nawet wtedy, gdy wydają się już być martwe.
Kontroler, cewka, skrytka Monolitowców
W głównym pomieszczeniu trafisz na kontrolera. Nie ma innej rady, tylko musisz do niego podbiegać i strzelać intensywnie, najlepiej w jego głowę. Stosuj uniki, bo potwór potrafi nas oszołomić. Cały czas sprawdzaj poziom zdrowia i nie oszczędzaj na apteczkach.
Po walce podnieś cewkę we wskazanym miejscu.
Nie wracaj się, tylko idź dalej. Z piwnic można wyjść alternatywnym wyjściem. Ale najpierw skorzystaj z otrzymanego kodu, aby dostać się do skrytki Monolitowców.
Skoczek, Siny, Wieprz
Teraz udaj się schodami na górę. Na zewnątrz czeka na nas zasadzka zastawiona przez ludzi Wieprza. Pokonaj ich.
Na koniec misji porozmawiaj ze Skoczkiem, który wejdzie do magazynu. Po tym zadaniu wróć na Dziką Wyspę, aby kontynuować wątek główny lub przejść misję dodatkową Promyk nadziei.
Następnie: Stalker 2 - Światło na końcu tunelu
Spis treści: Stalker 2 - Poradnik
Poprzednio: Stalker 2 - Ciężkie brzemię