Star War Outlaws przejdziemy w 30 godzin. „To nie Assassin’s Creed”
Plus: o wyciętych pomysłach.
Choć Star War Outlaws wystarczy nawet na 60 godzin rozgrywki, to „nie jest to Assassin’s Creed” i produkcję można ukończyć już w połowę tego czasu - zapewnia dyrektor kreatywny.
Julian Gerighty - o nim mowa - rozmawiał z serwisem VGC, gdzie ujawnił szereg nowych informacji na temat nadchodzącej produkcji. Jednym z tematów była właśnie długość kampanii oraz atrakcji pobocznych.
- Bardzo, bardzo wcześnie zdecydowaliśmy, że będzie to główna ścieżka na 25-30 godzin i 50-60 godzin dla osób przechodzących grę na sto procent - wyjaśnił deweloper. - Dla przykładowego faceta z rodziną i pracą na pełny etat to nadal całkiem sporo czasu.
- Ale to nie epik w stylu Assassin’s Creed z rozgrywką na 200 godzin, co pozwala nam skupić się na szczegółach i sprawić, że prace są wykonalne z mniejszym zespołem - dodał.
Następnie Gerighty’ego zapytano, czy początkową wizję Star War Outlaws udało się zrealizować w stu procentach, czy też w toku prac trzeba było pozbyć się jakichś elementów. Okazuje się, że gra miała pierwotnie oferować pływanie, którego ostatecznie nie dostaniemy.
- Jako twórca jestem wielkim zwolennikiem ustalania początkowej wizji, która jest ekscytująca, ambitna i osiągalna - wyjaśnia dyrektor kreatywny. - Bardzo ważne jest upewnienie się, że wszyscy pracujący nad grą dążą w tym samym kierunku.
- W przypadku The Division, The Division 2 i Star Wars Outlaws ta wizja została w mniejszym lub większym stopniu uszanowana, to znaczy w jakichś 95 procentach. Niektóre rzeczy dodano, kilka zmieniono lub usunięto, ale bardzo, bardzo niewiele.
- Dla przykładu, co usunięto: chcieliśmy pływania i mieliśmy je w kilku pierwszych wersjach projektu. Dział animacji powiedział jednak, że to niemożliwe, ze względu na zakres prac. Uznaliśmy więc, że w porządku, można przeżyć bez tego, jest mnóstwo innych rzeczy, którymi możemy się zająć - mówił Gerighty.
Takie podejście działa najwyraźniej także w drugą stronę, ponieważ przeróżne mini-gry, jak znajdowane w barach automaty i karcianka Sabacc nie znajdowały się w pierwszym dokumencie projektowym i zostały dodane dopiero później.
Star War Outlaws debiutuje 30 sierpnia na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S.