Star Wars Battlefront bez klas postaci i drużyn graczy
Będzie za to system Partnerów.
Studio DICE potwierdziło, że w sieciowej strzelance Star Wars Battlefront zrezygnowano z klas postaci i drużyn graczy.
Pięcioosobowe zespoły oraz archetypy żołnierzy stały się standardem w serii Battlefield. Jednak w przypadku nowej produkcji deweloperzy starają się odejść od utrwalonych schematów - informuje serwis GamesRadar, powołując się na magazyn OXM.
Gracze swobodnie wybiorą przenoszone wyposażenie i bronie, odblokowywane wraz z postępami i punktami doświadczenia.
Zamiast drużyn twórcy wprowadzają funkcję Partnerów, gdzie dwójka graczy wspólnie wkroczy na pole bitwy. Możliwe będzie podejrzenie pozycji znajomego na radarze czy odradzanie się obok kolegi.
Jeśli jeden z partnerów jest na wyższym poziomie, drugi gracz otrzyma dostęp do wszystkich odblokowanych przez niego elementów ekwipunku.
W grze zabraknie kampanii fabularnej. Otrzymamy specjalne misje, które rozegramy w samotności lub w kooperacji, także na podzielonym ekranie - tu zapewne ponownie przyda się system Partnerów.
Cechą wyróżniającą Battlefront na tle serii Battlefield jest także fakt, że strzelanka nie zaoferuje opcji celowania przez przyrządy broni, a jedynie „z biodra”.
Gra ukaże się 19 listopada na PC, PlayStation 4 i Xbox One.